2015-06-25, 16:40
Medlem
Gamle godingen John Heitinga har skrivit på för Ajax!
Citera
2015-06-25, 16:51
Medlem
Sassuolo köper Juventus andel i Berardi för €10M, men Juve har en buy-back clause som aktiveras till nästa säsong på €18M.
Citera
2015-06-25, 16:52
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Sa inte van Gaal att alla köp redan var klara innan han gick på semester? Har för mig att jag såg det på Sky Sports efter sista matchen.

Han sa att han ville ha allt löst innan försäsongsträningen/turnén drar igång. Vilket man högst troligen kommer vara långt ifrån, igen.
Citera
2015-06-25, 16:57
Medlem
Alex P. Keatons avatar
I skymundan.

Citat:
Quite a statement by Bournemouth to sign Tyrone Mings for £8m. Villa, WBA & Newcastle were after him
Citera
2015-06-25, 17:45
Avstängd
Halloween2s avatar
Ska city inte köpa något? Eller blir det någon jätte stor värvning senare ?
Citera
2015-06-25, 17:59
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Ska city inte köpa något? Eller blir det någon jätte stor värvning senare ?

Blir säkert sterling för 50m+. Hoppas
Citera
2015-06-25, 20:17
Medlem
en1kronas avatar
Tror ni lloris kommer gå till utd nu om de gea drar iväg till Spanien?
Citera
2015-06-25, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Tror inte det nej, inte för det priset Levy kommer att kräva. Tongångarna från Perez vanliga kanaler verkar vara att smutskasta Ramos för tillfället, liknar på ett sätt hur det lät innan Di Maria såldes. Tror fortfarande att han skriver ett nytt fett kontrakt och viftar bort rykten med ett "Jag tänkte aldrig lämna, hala Madrid!"
Citera
2015-06-25, 21:31
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
speedi eller vad han heter har garanterat att de gea inte går någonstans så jag tror inte det.
Skämt å sido, lloris är en toppmålvakt men ingen vet hur bra united är nästa säsong, finns alla möjligheter att Tottenham konkurrerar om samma platser.
Citera
2015-06-25, 22:26
Medlem
zizacons avatar
Citat:

Den lite roliga multirockaden är ju om De Gea går till Real från United, Lloris går till United från Tottenham och Casillas går till Tottenham från Real. Det vore en affär det!
Citera
2015-06-25, 22:45
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iturbe
Dyrt dom borde utnyttjat Shakhtars pressade läge.
Snubben som äger klubben ser sin stad, arena och land bombaderas till intet, tror du då han vill sälja sin kronjuvel för annat en en gigantisk summa pengar som han ändå inte behöver?
Citera
2015-06-25, 22:58
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Den lite roliga multirockaden är ju om De Gea går till Real från United, Lloris går till United från Tottenham och Casillas går till Tottenham från Real. Det vore en affär det!
Haha jag är Spurs supporter men följer inte den spanska ligan så jag vet inte hur bra casillas har varit på sistone.. men visst det skulle ha varit något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in