2015-05-23, 13:06
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Det verkar för övrigt som att Ancelotti inte kommer vara tränare i RM nästa år. Ska i så fall bekräftas imorgon.

Garanterat att vi kommer få se Ancelotti i Roma nästa säsong då.
Citera
2015-05-23, 13:27
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Pirlo har väl redan bestämt sig för att lämna Juventus för att tjäna (ännu mer) pengar i Qatar?

Jasså? Var kan man läsa om detta? Mig veterligen har han sagt att han lämnar Italien om Juventus vinner CL och att cirkeln då är sluten.
Senast redigerad av 4522 2015-05-23 kl. 13:38.
Citera
2015-05-23, 13:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jasså? Var kan man läsa om detta? Mig veterligen har han sagt att han lämnar Italieb om Juventus vinner CL och att cirkeln då är sluten.
Jag har för mig att jag läste det men nu när jag kollar upp det så verkar det handla om sidor med, vad ska man säga, bristande trovärdighet.
Citera
2015-05-23, 13:46
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jasså? Var kan man läsa om detta? Mig veterligen har han sagt att han lämnar Italien om Juventus vinner CL och att cirkeln då är sluten.

Yes. Jag läste dock igår från SKY att han tydligen skämtade om att lämna Juventus vid en eventuell CL vinst. Slår han inte Mihajlovic rekord i frisparkar (2 ifrån?) och Juventus inte vinner tror jag han stannar tills hans kontrakt går ut 2016.
Citera
2015-05-23, 13:51
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Pirlo har väl redan bestämt sig för att lämna Juventus för att tjäna (ännu mer) pengar i Qatar?

Ja han kan ju spela med xavi då kanske. Skulle prilo dra till Qatar skulle den lilla respekten jag har för honom försvinna. Gäller varje spelare som spelat i riktiga klubbar i Europa.
Citera
2015-05-23, 14:04
Medlem
Dark_Ganons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Det verkar för övrigt som att Ancelotti inte kommer vara tränare i RM nästa år. Ska i så fall bekräftas imorgon.

Vem skulle man ersätta han med som har potential att göra det bättre som finns tillgänglig just nu?
Citera
2015-05-23, 14:14
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_Ganon
Vem skulle man ersätta han med som har potential att göra det bättre som finns tillgänglig just nu?
Potential vet jag inte, men verkar mer och mer luta åt gråsuggan Benitez.
Citera
2015-05-23, 14:19
Medlem
Citat:
I framtiden kanske Portos nuvarande coach Lopetegui kan vara ett aktuellt namn för Real. Ska tydligen ha tränat Real Madrid B för några år sedan. Dock lite tidigt redan nu kanske.

Kanske anser Real att Allegri skulle vara aktuell?
Citera
2015-05-23, 14:22
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Garanterat att vi kommer få se Ancelotti i Roma nästa säsong då.
Jag tror att Ancelotti kommer hamna i Milan. Men att få se honom styra i Roma vore fantastiskt, har varit min absoluta drömvärvning sedan väldigt många år tillbaka.
Citera
2015-05-23, 14:28
Medlem
ischs avatar
Citat:

Snackar ju en del om att Rafa skall ta över. Lite udda val om ni frågar mig.
Citera
2015-05-23, 15:03
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Jag tror att Ancelotti kommer hamna i Milan. Men att få se honom styra i Roma vore fantastiskt, har varit min absoluta drömvärvning sedan väldigt många år tillbaka.

Ancelotti har väl sagt att han vill göra två saker innan han går i pension: Träna Roma och italienska landslaget.
Citera
2015-05-23, 15:24
Avstängd
Halloween2s avatar
Khedira har gått ut på sin instagram att han lämnar nu. Arsenal nästa? Haha..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in