2015-06-25, 12:28
Medlem
AaronHernandezs avatar
Stannar Cavani i PSG?
Citera
2015-06-25, 13:03
Medlem
Seppo1337s avatar
Liverpool sägs nu fått sitt bud på Nathan Clyne accepterat. Fattas väl bara en pålitlig målskytt nu så har Liverpool gjort ett fint fönster.
Citera
2015-06-25, 13:15
Medlem
Mastodontishs avatar
Bayern rapporteras ha gjort klart med Douglas Costa för €35m.
Citera
2015-06-25, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Dyrt dom borde utnyttjat Shakhtars pressade läge.
Citera
2015-06-25, 14:03
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Liverpool sägs nu fått sitt bud på Nathan Clyne accepterat. Fattas väl bara en pålitlig målskytt nu så har Liverpool gjort ett fint fönster.

Ayre kämpar nere i Sydamerika nu på att få antingen bacca eller Rondon, skulle det inte gå så sägs det att LFC tänker återuppta jakten på benteke igen.
Citera
2015-06-25, 14:36
Medlem
ischs avatar
Liverpool gör det bra än så länge. Ser ut att styra upp spelare som kommer gå in i start11:an och tillföra en nivå till. Kommer säkert göra stor skillnad mot förra året så skall bli intressant att följa.

Mitt United agerar dock fortfarande helt jävla virrigt. Skulle inte förvåna mig om det mesta drar ut på tiden och skiter sig i sista stund.
Citera
2015-06-25, 15:10
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Liverpool gör det bra än så länge. Ser ut att styra upp spelare som kommer gå in i start11:an och tillföra en nivå till. Kommer säkert göra stor skillnad mot förra året så skall bli intressant att följa.

Mitt United agerar dock fortfarande helt jävla virrigt. Skulle inte förvåna mig om det mesta drar ut på tiden och skiter sig i sista stund.
En fet check på William Carvalho så är mycket vunnet. Men United kollar väl in Clasie eller något.
Citera
2015-06-25, 15:32
Medlem
NirvanAs avatar
Deulofeu är klar för Everton, inget lån denna gång men FCB har buy-back-option samt first-option.
Citera
2015-06-25, 15:39
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
En fet check på William Carvalho så är mycket vunnet. Men United kollar väl in Clasie eller något.

Hoppas på Schneiderlin. Hade varit en mycket bra och passande förstärkning.
Citera
2015-06-25, 16:31
Medlem
DinosaurPhils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch

Sa inte van Gaal att alla köp redan var klara innan han gick på semester? Har för mig att jag såg det på Sky Sports efter sista matchen.
Citera
2015-06-25, 16:35
Medlem
"de Gea's house in Manchester is up for sale" inte oväntat men gör ändå ont
Citera
2015-06-25, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish

Tror inte alls på detta rykte. Douglas Costa är ju ljusår ifrån startelvan i Bayern, han platsar knappt på bänken där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in