Citat:
Ursprungligen postat av
Ferdinand-Piech
Testade deras Cien X-Bolt deodorant förra veckan, med mycket bra resultat. Betydligt 'dyrare' lukt än vanliga stormarknadsdeo (axe osv), men kostar hälften, ca 12-13 kr. En varning för att den de första gångerna man öppnar luktar riktigt starkt, det ger sig när den använts några dagar.
Tycker alla Lidls hud- och kroppsvårdsprodukter jag testat har varit av överlägsen kvalitet i förhållande till priset, dofterna kan vara lite underliga ibland så man får provsniffa.
Även tvättmedlen är bra, speciellt vittvättsmedlet Formil Ultra, det blir verkligen rent och har fått bort gamla ingrodda fläckar som inte andra medel har tagit.
Citat:
Ursprungligen postat av
saber80
Kom att tänka på en sak. Är det någon som har provat Lidls pulvermos?
Bästa pulvermoset enligt mig. Kör i en klick smör, byt ut en del av mjölken mot grädde. Till fisk kan man köra i lite dill, till det mesta funkar det med gräslök.
Citat:
Ursprungligen postat av
JerryCotton
Lilds majjo är den godaste på marknaden enligt mig. Även enligt många andra, bara att söka i tråden.
Håller med. Jag gillar inte majonnäs egentligen men Lidls äter jag.
Vill också passa på att tipsa om det (nästan) bredbara irländska smöret. Milbona Golden Hills. Det är osaltat, funkar på macka och att baka med. Konsistensen beror visst på att korna får vara mycket ute på bete, vi diskuterade det i en annan tråd.