2015-06-25, 12:06
Avslutad
Grabben är 23 år.
Vid en sådan ålder, ska man vara ordinarie i ett storlag om man är något. Alt. göra många inhopp.
Men till en bra mittenklubb där han kan prestera i två år, så kan det nog blir ett lyft för honom. Men det är upp till honom själv.

Alma Belrin
Citera
2015-06-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaBerlinWalters
Grabben är 23 år.
Vid en sådan ålder, ska man vara ordinarie i ett storlag om man är något. Alt. göra många inhopp.
Men till en bra mittenklubb där han kan prestera i två år, så kan det nog blir ett lyft för honom. Men det är upp till honom själv.

Alma Belrin

när henrik larsson var 23 år hade han precis lämnat sverige och spelat en säsong i feyenoord där han gjorde 1 mål på 15 ligamatcher.
Citera
2015-06-25, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
när henrik larsson var 23 år hade han precis lämnat sverige och spelat en säsong i feyenoord där han gjorde 1 mål på 15 ligamatcher.

Okej. Vad vill du ha sagt med detta som jag inte redan sa i mitt inlägg?
Och jämför inte fotbollen med hur den var för 20-25 år sen och hur den är nu, tack!

Alma Berlin
Citera
2015-06-25, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Och värt att nämna att City såg större potienella i Guidetti än Sterling. Och då har City en extremt bra akademi.

Och nu har de släppt Guidetti gratis medan de ska köpa Sterling för 50 miljoner pund.

Guidetti är Sveriges mest överskattade spelare genom tiderna, vågar jag lova. Men han är bra på att snacka, och det verkar man komma långt på. Enormt slätstruken spelare, inte bra på nåt.
Citera
2015-06-25, 12:15
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Och värt att nämna att City såg större potienella i Guidetti än Sterling. Och då har City en extremt bra akademi.
Hade John haft en hjärna hade han fått ut mer av sin talang så City hade inte helt fel.
Citera
2015-06-25, 12:18
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Och nu har de släppt Guidetti gratis medan de ska köpa Sterling för 50 miljoner pund.

Guidetti är Sveriges mest överskattade spelare genom tiderna, vågar jag lova. Men han är bra på att snacka, och det verkar man komma långt på. Enormt slätstruken spelare, inte bra på nåt.
Fel skrivning av mig: Sturridge ska det stå.
Citera
2015-06-25, 12:19
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AaronHernandez
Hade John haft en hjärna hade han fått ut mer av sin talang så City hade inte helt fel.
Och inte varit skadad i 2 år.
Citera
2015-06-25, 12:20
Bannlyst
Citat:
Fel skrivning av mig: Sturridge ska det stå.

Mycket märkligt, då Sturridge är en som absolut alltid fångat ögat och ens intresse. Guidetti har alltid saknat spetsegenskaper. Och sen fick de ju fel också så.
Citera
2015-06-25, 12:27
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Och inte varit skadad i 2 år.
Hans beslut av klubbval och förstår inte vad han tänkte med när han valde Stoke.
Citera
2015-06-25, 12:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Att vara Bosman och kunna visa upp sig nu under U21 är lite av en drömsits så det är säkert redan flera anbud på bordet. Frågan är vart han bäst skulle platsa. Tror inte på England eller Skottland där är det redan för många svenska spelare som fått nöta bänk och fått sina karriärer förstörda. Holland igen möjligen. Tror han mentalitet passar rätt bra där även om nu den ligan mest ses som en språngbräda till större klubbar så ett par säsonger där med regelbundet spelande skulle nog vara bra för honom och svenska landslaget.
Citera
2015-06-25, 12:36
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Mycket märkligt, då Sturridge är en som absolut alltid fångat ögat och ens intresse. Guidetti har alltid saknat spetsegenskaper. Och sen fick de ju fel också så.
Fast det är väl spetsegenskaper Guidetti alltid har haft. Det är hans allround-spel som har harvat. Vilket oftast har varit pga. klubben har spelat med en taktik som inte är optimal för Guidetti
Citera
2015-06-25, 12:37
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Att vara Bosman och kunna visa upp sig nu under U21 är lite av en drömsits så det är säkert redan flera anbud på bordet. Frågan är vart han bäst skulle platsa. Tror inte på England eller Skottland där är det redan för många svenska spelare som fått nöta bänk och fått sina karriärer förstörda. Holland igen möjligen. Tror han mentalitet passar rätt bra där även om nu den ligan mest ses som en språngbräda till större klubbar så ett par säsonger där med regelbundet spelande skulle nog vara bra för honom och svenska landslaget.
Jag hoppas på Serie A. Lazio eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in