2015-06-24, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Det skrev jag i ett inlägg som endast handlade om kedjorna. Anledningen till att jag tog upp det är endast för att det är lite udda. Blir intressant att se hur de parar ihop de unga (21-) med de som är mer rutinerade (30+)Vilket påstående? Du fantiserar ju ihop saker jag inte ens har sagt. Seriöst, ta och inse nu att jag inte ens nämnt något om snittålder eller liknande. Tänk efter... Tack.
Jag var jävligt trött igår kväll när jag skrev och orkade nog inte tänka ordentligt. Ber om ursäkt.
Citera
2015-06-24, 17:18
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Tänkte mest på att nu kommer ju inte Leksand spela i Övik.
Ok, lite kul med bajen men nog fan skulle ett par fyllda globar mot bajen varit roliga/bättre för föreningen framför allt ekonomiskt!

bif å lhc har ju lika kassa ytor för bortaklackar, har inte varit i alla bortahallar i elitserien.
Citera
2015-06-24, 17:20
Medlem
Borde inte snacket om vår bortasektion tas i supportertråden? Nåväl så länge vi får tillbaka motståndarfansen till Fjällräven Center så kan vi få lite tryck i arenan igen.
Citera
2015-06-24, 17:27
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Med det beviset så har ju Anarkhos helt fel i sitt påstående.
Haha jisses, det blir bara värre för varje dag som går
Citera
2015-06-24, 17:41
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
HAHA humor

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/modo-forandrar---efter-leksands-protest/

Själv kan jag tycka att sittplats-protesten var lite fyndigare, men vad vet jag...
Citera
2015-06-24, 18:03
Medlem
Thains avatar
Evertsson verkar ha en lång midsommar... väldigt dött på rekryteringsfronten! Men känner jag Henrik rätt så kommer det väl en silly-bomb för eller senare.
Citera
2015-06-24, 18:08
Medlem
Thains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Leksand var långt ifrån de enda som klagade ifjol.
http://www.allehanda.se/ishockey/shl/luleafans-rasar-over-nya-laktaren
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/modo/article17855772.ab

Vår bortasektion i VIDA är inte mycket att hänga i julgranen heller. Dock ser jag tyvärr ingen lösning på hur man skulle kunna bygga det bättre.
Citera
2015-06-24, 18:44
Medlem
För att återgå till Silly: Vi ligger verkligen i med värvningar av transatlanter: Nu är Ryan Whitney klar för oss. Någon som vet mer om honom? Tydligen ska han ha spelat i Edmonton och gjort OS-turneringar för USA. Vilket jävla lag vi har fått nu alltså! Lustigt att Perra säger så sent som igår att truppen just nu är spikad så gör vi klart med honom bara ett dygn senare, men men.
Senast redigerad av Azdz 2015-06-24 kl. 18:47.
Citera
2015-06-24, 18:47
Medlem
Godslayers avatar
Önskade mig ju en back till och så smäller Svarten till med Ryan Whitney. Jojo, tackar så mycket.
Citera
2015-06-24, 18:48
Medlem
Damacys avatar
Modo verkar gå all in i år, vart kommer pengarna ifrån?
Citera
2015-06-24, 18:51
Medlem
Embas avatar
Blir lite surrealistiskt att se Whitney i SHL.

Nu bör Modo kunna hålla sig från kval.
Citera
2015-06-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Modo verkar gå all in i år, vart kommer pengarna ifrån?
Ska du börja tjafsa om vart pengar kommer ifrån nu när Skogsrök är avstängd? Nej men mycket av det hänger givetvis samman dels med att vi hängde oss kvar och att vi för första gången på åratal gick +-0. Vad är det med allas tjat om var vi får våra pengar ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in