2015-06-24, 10:43
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K8-ta
Undra när Klasen kommer tillbaka hem till Luleå. Må vara att han är Stockholmsgrabb men hemma är trots allt Luleå. https://www.facebook.com/LuleaHockey/photos/a.306853825792.153017.54502490792/10152804572140793/?type=1&theater
Ja inte e han Djurgårdare i alla fall vad ja vet, men en riktig legoknekt e han, det vet jag! Kan inte eran IT-miljonär pröjsa så att han kan bära er tröja nästa sässe?
Citera
2015-06-24, 10:46
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Tror inte Fernholm ersätts. Har ändå nio backar i truppen utan honom. Vi klarar det. Tycker inte ens Fernholm är topp 7 av våra backar om man ser till prestation förra säsongen innan skadan.
Truppen e väl i princip spikad, och Ferna tycker jag inte passar för det spel vi vill spela, för seg helt enkelt!
Citera
2015-06-24, 10:58
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leddan
Truppen e väl i princip spikad, och Ferna tycker jag inte passar för det spel vi vill spela, för seg helt enkelt!

Precis. Tänker mig typ att vi formerar backarna såhär.
Holm-Hultström
Falk-Högström
Norell- Englund
Ollas Mattsson eller Press som sjundeback. Westlund får försöka slå sig in under försäsongen annars utlånad och reserv vid skador.
Vill att vi spelar på 7 backar och inte 8 som vi gjorde förra säsongen.
Citera
2015-06-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Var nämnde jag backar och målvakter i mitt inlägg? Alltså, hur är det med läsförståelsen hos vissa här egentligen?
Förlåt mig men igår skrev du att ingen är mellan 22 och 29 år. Hur är det själv med läsförståelsen?
Citera
2015-06-24, 11:05
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Snarare 21-30, i runda slängar.

Enligt Elite Prospects så är snittåldern i Modo just nu 25,29 år.
Citera
2015-06-24, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Enligt Elite Prospects så är snittåldern i Modo just nu 25,29 år.
Med det beviset så har ju Anarkhos helt fel i sitt påstående.
Citera
2015-06-24, 11:46
Avslutad
HAHA humor

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/modo-forandrar---efter-leksands-protest/
Citera
2015-06-24, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
HAHA humor

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/modo-forandrar---efter-leksands-protest/
Tycker du inte det är bra att vår ledning tar åt sig av kritiken? Det man kan klaga på i så fall är ju att dom inte gjort något åt det tidigare.
Citera
2015-06-24, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tycker du inte det är bra att vår ledning tar åt sig av kritiken? Det man kan klaga på i så fall är ju att dom inte gjort något åt det tidigare.

Tänkte mest på att nu kommer ju inte Leksand spela i Övik.
Citera
2015-06-24, 11:59
Medlem
Leksand var långt ifrån de enda som klagade ifjol.
http://www.allehanda.se/ishockey/shl/luleafans-rasar-over-nya-laktaren
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/modo/article17855772.ab

Bra Modo!
Citat:
Ursprungligen postat av mirinforever
Va? Skellefteå och Växjö har redan de bästa trupperna. För att inte tala om när de värvat färdigt. Du överskattar Brynäs något enormt. Backuppsättningen ser otroligt svag ut och forwardssidan är halvbra. Modo är väl ungefär jämnstarka. Båda lagen kommer att lida av losermentaliteten som de har byggt upp under senare år. Sedan kommer som sagt en drös med lag som i mina ögon är klart bättre. SAIK och Växjö ohotade i toppen.
KHK och Rögle svagast.
Skellefteås trupp är långt ifrån bäst. Anledningen till att vi rankas så högt av alla är att vi lyckades bra ifjol trots att vi såg ut som ett mittenlag på papperet.
Senast redigerad av atreyeri 2015-06-24 kl. 12:01.
Citera
2015-06-24, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Tänkte mest på att nu kommer ju inte Leksand spela i Övik.
Förvisso sant. Men det viktigaste är att dom tagit åt sig av kritiken. Men att den här läktaren byggdes från början var ju ett korkat beslut bara det. Men det hör ju inte hemma i den här tråden.
Citera
2015-06-24, 14:19
Medlem
Anarkhoss avatar
Citat:
Förlåt mig men igår skrev du att ingen är mellan 22 och 29 år. Hur är det själv med läsförståelsen?
Det skrev jag i ett inlägg som endast handlade om kedjorna. Anledningen till att jag tog upp det är endast för att det är lite udda. Blir intressant att se hur de parar ihop de unga (21-) med de som är mer rutinerade (30+)

Citat:
Med det beviset så har ju Anarkhos helt fel i sitt påstående.
Vilket påstående? Du fantiserar ju ihop saker jag inte ens har sagt. Seriöst, ta och inse nu att jag inte ens nämnt något om snittålder eller liknande. Tänk efter... Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in