2015-06-19, 01:58
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Så vad med att du genomförde köks-experimentet omkring vattendelning?

hahaha ni tycker att ni har något att komma med med vattendelningsfrågan men vem som helst med vett han förstå att ni snurrar runt småsaker och självklart förklarar Gud saker så att inte människor med onda avsikter kan förstå det. Tackar Gud för det. :-) god natt
Citera
2015-06-19, 02:01
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ConcreteRose
hahaha ni tycker att ni har något att komma med med vattendelningsfrågan men vem som helst med vett han förstå att ni snurrar runt småsaker och självklart förklarar Gud saker så att inte människor med onda avsikter kan förstå det. Tackar Gud för det. :-) god natt

Så din 'gud' är AVSIKTLIG nonsens-producerande. För att "testa" vilka som är blint troende idioter och vilka som kan/vill tänka själv?
Citera
2015-06-19, 02:01
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Enbart värt att notera, att.. och hur, koranen är motbevisad som sanningsbok och klokbok, den är inte klok för alla, om så för dig personligen den andliga spis du fick dig att suga på och idag gasta dig hes för. Natti.
Citera
2015-06-19, 02:02
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:

du har din tro med grund av förvrängning av Guds ord, och d får du fortsätta ha, jag är inte här för att argumentera och ärligt jac har inte tid.

hahah har inte vatt på flash på 3 år nästan och har inte ens tid helt ärligt.

kommer om 3 år igen och slår vad om att jag finner samma idioter sittandes här bråkandes om samma frågor dygnet runt hahahaha lycka till ni lär behöva det :-)
Citera
2015-06-19, 02:16
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
du har din tro med grund av förvrängning av Guds ord,

Hurså?

Citat:
jag är inte här för att argumentera och ärligt jac har inte tid.

Vad gör du då på ett debatt-forum ... predikar?

Citat:

kommer om 3 år igen och slår vad om att jag finner samma idioter sittandes här bråkandes om samma frågor dygnet runt hahahaha lycka till ni lär behöva det :-)

På tre år hinner du kanske med att genomföra köks-experimentet om vattendelning.
Citera
2015-06-19, 02:40
Medlem
Citat:
du har din tro med grund av förvrängning av Guds ord, och d får du fortsätta ha, jag är inte här för att argumentera och ärligt jac har inte tid.

Ja gör det , kom tillbaka när du blivit tonåring.....
Citera
2015-06-19, 06:13
Medlem
Citat:
sluta nu sura och fråga mig saker jag har inte tid med er sen så är det irrelevant vad jag tycker.

NI HAR ALDRIG OCH KOMMER ALDRIG KUNNA MOTBEVISA SANNINGEN OCH SET ÄR FAKTA VAD NI ÄN PÅSTÅR.

ni ser bara dumma ut när ni försöker säga emot någonting ni inte ens vet något om. i synnerlighet när ni gör det med småsaker. hahahah speciellt Israel fantasterna i tråden. hej då

Ja, det är irrelevant vad du tycker.
Jag bekräftar vad du tycker om dig själv.
Citera
2015-06-19, 06:15
Medlem
Citat:

Du är inte här för att argumentera, det är OK, och du har inte tid att vara ärlig.
Du är välkommen åter om 3 år.
Citera
2015-06-19, 12:59
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
sluta nu sura och fråga mig saker jag har inte tid med er sen så är det irrelevant vad jag tycker.

NI HAR ALDRIG OCH KOMMER ALDRIG KUNNA MOTBEVISA SANNINGEN OCH SET ÄR FAKTA VAD NI ÄN PÅSTÅR.

ni ser bara dumma ut när ni försöker säga emot någonting ni inte ens vet något om. i synnerlighet när ni gör det med småsaker. hahahah speciellt Israel fantasterna i tråden. hej då
Tjena dynamitzombien, det är du som gör islam till åtlöje och ser dum ut. Har du fakta om islams storhet och "sanningen" (Jehovas vittnen har också sanningen de talar om dygnet runt) får du gärna presentera den. Hittils har alla försök misslyckats och muslimmissionären har fått lämna arenan med svansen mellan benen för att återkomma på stan med sina svartögda "brushor" och våldföra sig istället.
Citera
2015-06-22, 08:28
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:

Kontentan är alltså att du slutar svara på alla inlägg som motsäger ditt svammel då du inte har någonting alls att motsäga argumenten med och som konsekvens ger du upp och försvinner i några år igen. Hur känns det att vara så intellektuellt oärlig, inte minst med dig själv?
Citera
2015-06-22, 23:06
Medlem
Pendeks avatar
Citat:
Setta är den löjligaste tråden på hela flashback där islamofober försöker med sina egna åsikter motbevisa Islam och tror att dom lyckas hahahaha
Hur hänger kritik av islam ihop med islamofobi? Förklara.
Citera
2015-06-23, 16:36
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pendek
Hur hänger kritik av islam ihop med islamofobi?

Den islam-propagandistiska agendan DEFINIERAR synonymiteten.

Pådyvlande teism har ju en helt egen semantik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in