2015-06-20, 23:22
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexbrottsling
Lilla vännen. Rättegång nästa vecka? Du kom nyss ut från psyk. Inte fan har de hunnit med en utredning på så kort tid.
Att ta bort en anmälan
Lär dig juridik innan du hittar på fler historier.
Jag antog att de skulle bli rättegång? brukar väl bli sådant av sådana händelser. Jag vet inte har inte utbildning inom ämnet så ber om ursäkt för detta.
Citera
2015-06-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Jag antog att de skulle bli rättegång? brukar väl bli sådant av sådana händelser. Jag vet inte har inte utbildning inom ämnet så ber om ursäkt för detta.

Om det skulle vara rättegång till veckan skulle du redan fått en kallelse om det.. Ärendet som så låter inte särskilt akut, det skulle nog mer ta 4-10 månader innan det blev någon rättegång om det här nu hade hänt dvs.
Citera
2015-06-21, 00:19
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Om det skulle vara rättegång till veckan skulle du redan fått en kallelse om det.. Ärendet som så låter inte särskilt akut, det skulle nog mer ta 4-10 månader innan det blev någon rättegång om det här nu hade hänt dvs.
Som sakt jag spekulerade fel och ber där med om ursäkt.
Citera
2015-06-21, 00:32
Medlem
Citat:
Som sakt jag spekulerade fel och ber där med om ursäkt.
Bra. Då kan du sluta få henne att ta tillbaka en anmälan som inte går att ta tillbaka. Väx upp o ta din medicin
Citera
2015-06-21, 01:35
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexbrottsling
Bra. Då kan du sluta få henne att ta tillbaka en anmälan som inte går att ta tillbaka. Väx upp o ta din medicin
Nu blir jag ännu argare vad fan är detta? kan kärringen inte ta tillbaka skiten?
Citera
2015-06-21, 01:50
Medlem
Sasha08s avatar
Så underbart om hon ser detta och printscreenar allt så du åker in lite längre och får mysig behandling av dina medfångar
Citera
2015-06-21, 05:29
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Så underbart om hon ser detta och printscreenar allt så du åker in lite längre och får mysig behandling av dina medfångar
Det hoppas jag verkligen inte. Hennes jävla brors kompisar kontakta mig. Dem skrev att dem ska puckla på mig som fan idag.
Citera
2015-06-21, 11:29
Medlem
Gammal.Vargs avatar
Det är ju klockrent hur efterbliven du är
Du kommer inte bara torska för misshandel utan även hemfridsbrott då du skrev att du och din kusin "gick dit"... ... Tappa din hormamma dig i backen som barn eller??
Citera
2015-06-21, 11:33
Medlem
och förstår jag det rätt har du alltså misshandlat henne på nytt i syfte att hon ska återta någon anmälan? Då kan du åka på övergrepp i rättssak också, det är allvarliga grejjer.
Citera
2015-06-21, 15:04
Medlem
Uppenbar jävla trolltråd. Varför får sådan här skit ens vara kvar på FB?
Citera
2015-06-21, 17:38
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Uppenbar jävla trolltråd. Varför får sådan här skit ens vara kvar på FB?
Varför säger du så? Detta kanske inte låter speciellt normalt men det betyder inte att det inte är äkta.
Citera
2015-06-21, 18:59
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Vill bara leva vanligt liv.

Vill du bara leva ett vanligt liv 2015 måste du nog ompröva dina traditionella värderingar. Glöm denna tjejen och lär dig att fungera normalt innan du ger dig in i en ny relation.

Citat:
Jag gick dit med min kusin och puckla på hennes bror lite grann. Så körde vi samma kort som kärringen. Vi pressa ut henne så hon skulle ta bort anmälan vilket hon kommer göra 99% säker.
Men jag tror dock inte det är riktigt slut med hennes bror, han verkar vara den typen som känner en och annan skummis så detta kan hamna åt helvete. Men jag hoppas på det bästa får la se vad som händer framöver.

Detta är ett onormalt beteende. Nu har du gjort saken ännu värre. Nu har du gått från att göra något som leder till böter, kanske kombinerat med samhällstjänst till något som leder till att du hamnar i fängelse. Ännu troligare är att du hamnar på psyket igen. Denna gången med särskild utskrivningsprövning.

Citat:
Nu blir jag ännu argare vad fan är detta? kan kärringen inte ta tillbaka skiten?
Har en åklagare agerat och du dessutom gjort dig skyldig till övergrepp i rättssak lär de gå vidare med detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
och förstår jag det rätt har du alltså misshandlat henne på nytt i syfte att hon ska återta någon anmälan? Då kan du åka på övergrepp i rättssak också, det är allvarliga grejjer.

Som sagt. Att TS inte tänker igenom konsekvenserna av sitt handlande innan han handlar leder till att han fuckar upp hela sitt liv. En relation med tjejen ifråga verkar inte sunt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in