2015-06-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Varför säger du så? Detta kanske inte låter speciellt normalt men det betyder inte att det inte är äkta.

Sett dina andra trådar. Du är ett uppenbart troll.
Citera
2015-06-21, 19:32
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Sett dina andra trådar. Du är ett uppenbart troll.
Du är fan en hemsk människa.
Citera
2015-06-21, 21:07
Medlem
vasilisacats avatar
Nu har jag fått nog och insett att jag behöver släppa henne. När jag har vart tillsammans med min dåvarande flickvän träffade jag även andra tjejer som enbart vänner. (sysslar inte med otrogenhet)
Men nu har jag dock fått närmare kontakt med en av dom. Vi kan kalla henne för "L" Jag skall flytta ut från kusinen och flytta in hos henne tills hela situationen har löst sig. Denna kvinnan hoppas jag inte döljer något oroväckande för mig samt att hon verkar vara ärlig och perfekt för mig.
Citera
2015-06-21, 21:23
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Nu har jag fått nog och insett att jag behöver släppa henne. När jag har vart tillsammans med min dåvarande flickvän träffade jag även andra tjejer som enbart vänner. (sysslar inte med otrogenhet)
Men nu har jag dock fått närmare kontakt med en av dom. Vi kan kalla henne för "L" Jag skall flytta ut från kusinen och flytta in hos henne tills hela situationen har löst sig. Denna kvinnan hoppas jag inte döljer något oroväckande för mig samt att hon verkar vara ärlig och perfekt för mig.

Det verkar vara ett klokt beslut att släppa henne.

Vad gäller "L" så blir jag lite oroad. Det är ok att du flyttar in hos henne, men jag rekommenderar att du betraktar dig själv som inneboende tills allt lugnat ner sig. Du bör inte gå in i en ny relation just nu.

Om du "L" och du så småningom blir ett par kanske du har lärt dig att tänka efter vad konsekvenserna blir av ditt handlande och ta tid på dig att överväga andra alternativ än våld. När man tar till våld har man regredierat till apstadiet.

Förhoppningsvis har du lärt dig något av det inträffade och blivit en erfarenhet rikare.
Citera
2015-06-21, 23:39
Medlem
vasilisacats avatar
Mitt ex fick reda på att jag håller på med "L" nu och blev helt vansinnig. Hon sade även att hon gillar mig fortfarande och även att hon älskar mig (Vilket är överdrivet). Nu begär hon att jag ska dumpa "L" och komma tillbaka till henne. Jag är galet förvirrad nu.
Citera
2015-06-21, 23:53
Medlem
Gammal.Vargs avatar
Ingen idé att vara förvirrad.
Bara att passade och sätta på "L" för kung och fosterland, boomboom kör bah.
För brorsans kompisar kommer nog snart och oskadliggör dig ska du se.

Skit på dig, hejdå.
Citera
2015-06-22, 03:09
Medlem
vasilisacats avatar
Klockan är nu 3 på morgonen och mitt ex står och gapar utanför lägenheten. Jävligt tur att vi bor på våning 3. Hon skriker saker som "Släng den jävla horan" "Kom tillbaka till mig jag älskar dig fortfarande" Hon hotade även med att skära sig själv vilket är riktigt omoget av en Tjej som är 20+
Tycker inte att "L" ska behöva gå igenom sån skit enbart för mig. Men jag fattar dock inte varför tjejen vill tillbaka till mig efter att jag har slagit henne.
Citera
2015-06-23, 11:18
Medlem
Yppsilons avatar
Du måste trolla här?

I annat fall så får du ta och växa up. Sluta skyll på andra människor för dina problem.

Och ta för i helvete inte för dig av andras respekt. Förstår du det? Om du nu själv kräver så jävla mycket, får du fan ge lika mycket tbx.

Väx upp och bete dig som en människa.

Du verkar förstå känslor ganska Bra, men för lat för att bete dig efter det.
Senast redigerad av Yppsilon 2015-06-23 kl. 11:20.
Citera
2015-06-23, 11:21
Medlem
skoltjejs avatar
Oavsett om det är en trolltråd så avhandlar inte tråden juridik och bör därför slängas i papperskorgen eller flyttas till ett Relationsforum.
Citera
2015-06-23, 11:29
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Klockan är nu 3 på morgonen och mitt ex står och gapar utanför lägenheten. Jävligt tur att vi bor på våning 3. Hon skriker saker som "Släng den jävla horan" "Kom tillbaka till mig jag älskar dig fortfarande" Hon hotade även med att skära sig själv vilket är riktigt omoget av en Tjej som är 20+
Tycker inte att "L" ska behöva gå igenom sån skit enbart för mig. Men jag fattar dock inte varför tjejen vill tillbaka till mig efter att jag har slagit henne.

Nästa gång det händer filma och lägg upp. Du kan censurera ansiktet men vore kul att se hur galen hon är.
Citera
2015-06-23, 11:58
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Oavsett om det är en trolltråd så avhandlar inte tråden juridik och bör därför slängas i papperskorgen eller flyttas till ett Relationsforum.
Informerade mod om att byta kategori.
Citera
2015-06-23, 11:58
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Du måste trolla här?

I annat fall så får du ta och växa up. Sluta skyll på andra människor för dina problem.

Och ta för i helvete inte för dig av andras respekt. Förstår du det? Om du nu själv kräver så jävla mycket, får du fan ge lika mycket tbx.

Väx upp och bete dig som en människa.

Du verkar förstå känslor ganska Bra, men för lat för att bete dig efter det.
Du kan vara ett troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in