2015-06-16, 02:39
Medlem
vasilisacats avatar
Lite backgrunds fakta: Jag släpptes från psykhemet runt 3 månader och jag är i 30 års åldern har erfarenhet av långa förhållanden samt barn då jag hade en flickvän som hade en son. frågor varför jag var på pyskhemmet undanbedes, iallafall OT.

Jag är en man som tänker på de gamla sättet dvs att kvinnan ska va i köket och mannen ska arbeta och försörja hushållet. Men i dagens samhälle är det mer och mer krav på att det skall vara jämnställt och att kvinnan ska ha mer makt etc. Detta gillar jag verkligen inte och blir helt rasande när jag ser feminister. Nu är de så att jag har haft en flickvän i ca 1/5 månad som jag verkligen tycker om.

När jag kom hem från jobbet idag så hade min flickvän datan öppen, då tänkte jag okej jag kan väl läsa lite vad hon har skrivit. Då kom de som en chock då jag läste henne och hennes vänninas konversation att min flickvän är en Feminist. Jag blir helt rasande och börjar koka över. Min flickvän som var och duschade kommer ut och frågar varför jag ser helt illröd ut.
Då gick jag fram till henne utan att tänka och gav henne en örfil som verkligen kändes i väggarna, då hon föll till golvet skrikandes. Jag inser då vad jag har gjort och sprang därifrån. Nu sitter jag hos en polare och skriver. Hur ska ja klara mig ut från detta utan rättsliga bekymmer?
Citera
2015-06-16, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Lite backgrunds fakta: Jag släpptes från psykhemet runt 3 månader och jag är i 30 års åldern har erfarenhet av långa förhållanden samt barn då jag hade en flickvän som hade en son. frågor varför jag var på pyskhemmet undanbedes, iallafall OT.

Jag är en man som tänker på de gamla sättet dvs att kvinnan ska va i köket och mannen ska arbeta och försörja hushållet. Men i dagens samhälle är det mer och mer krav på att det skall vara jämnställt och att kvinnan ska ha mer makt etc. Detta gillar jag verkligen inte och blir helt rasande när jag ser feminister. Nu är de så att jag har haft en flickvän i ca 1/5 månad som jag verkligen tycker om.

När jag kom hem från jobbet idag så hade min flickvän datan öppen, då tänkte jag okej jag kan väl läsa lite vad hon har skrivit. Då kom de som en chock då jag läste henne och hennes vänninas konversation att min flickvän är en Feminist. Jag blir helt rasande och börjar koka över. Min flickvän som var och duschade kommer ut och frågar varför jag ser helt illröd ut.
Då gick jag fram till henne utan att tänka och gav henne en örfil som verkligen kändes i väggarna, då hon föll till golvet skrikandes. Jag inser då vad jag har gjort och sprang därifrån. Nu sitter jag hos en polare och skriver. Hur ska ja klara mig ut från detta utan rättsliga bekymmer?

Och jag som brukar tycka feminister är idioter.
Men i ert förhållande är inte hon idioten.
Varför slår du ner en människa pga dennas politiska åsikter?
Citera
2015-06-16, 03:36
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLASHUNG
Och jag som brukar tycka feminister är idioter.
Men i ert förhållande är inte hon idioten.
Varför slår du ner en människa pga dennas politiska åsikter?
För att det kom som en chock för mig samt att jag har aggressionsproblem på lite grövre grad.
Citera
2015-06-16, 04:05
Bannlyst
När man har kommit upp sig lite i åldern som du har gjort borde man ha lärt sig att man bara slår en tjej vid yttersta nödfall, exempelvis ifall hon varit otrogen eller ifall hon käftar emot för mycket och då max en lavett. Annars tar man risken att förlora henne och det är väl synd om hon är ett bra knull.
Citera
2015-06-16, 16:06
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Hur ska ja klara mig ut från detta utan rättsliga bekymmer?
Tycker du ska gå till polisen och erkänna allt du gjort. Förhoppningsvis får du ett långt fängelsestraff för trollning av den värdelösa graden. Alternativt så ser du till att bli inspärrad på ett mentalsjukhus för all framtid så åtminstone vi slipper ditt värdelösa trollande.
Citera
2015-06-16, 18:45
Medlem
har hänt mig något liknande
Det löser sig men försök att inte slå till henne igen om hon inte är uppkäftig eller liknande
Kan bara säga att du gjorde helt rätt och hoppas du klarar dig undan rättsliga problem
Citera
2015-06-16, 19:48
Medlem
franges avatar
Citat:

Ni har alltså varit ihop i cirka 6 dagar, eller vadå?
Citera
2015-06-16, 21:02
Moderator
MrFishboys avatar
Rubriken...

/Moderator
Citera
2015-06-16, 21:23
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
För att det kom som en chock för mig samt att jag har aggressionsproblem på lite grövre grad.

Du är helt enkelt inte lämpad att befinna dig ute på våra gator. Tillbaka till dårfinkshuset med dig.
Citera
2015-06-16, 21:44
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Du är helt enkelt inte lämpad att befinna dig ute på våra gator. Tillbaka till dårfinkshuset med dig.
Jag kan ju inte hjälpa det.
Citera
2015-06-16, 21:45
Medlem
vasilisacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeshSesh
har hänt mig något liknande
Det löser sig men försök att inte slå till henne igen om hon inte är uppkäftig eller liknande
Kan bara säga att du gjorde helt rätt och hoppas du klarar dig undan rättsliga problem
Bra att någon är på min sida iaf
Citera
2015-06-16, 21:50
Medlem
lilists avatar
Herregud. Din kvinnosyn är åt helvete. Jag tycker synd om din morsa som har en son som du. Man slår aldrig en kvinna. Man slår aldrig någon. Jag hoppas du åker dit så det smäller om det.

Jaha, hon är feminist? Och? Undra vad du hade sagt om någon slog dig för att du var SD:are.... Jojuste. Du skulle säkert kasta jävla mycket sten i glashus.

Alla har rätt till sin politiska åsikt. Troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in