Lite backgrunds fakta: Jag släpptes från psykhemet runt 3 månader och jag är i 30 års åldern har erfarenhet av långa förhållanden samt barn då jag hade en flickvän som hade en son. frågor varför jag var på pyskhemmet undanbedes, iallafall OT.
Jag är en man som tänker på de gamla sättet dvs att kvinnan ska va i köket och mannen ska arbeta och försörja hushållet. Men i dagens samhälle är det mer och mer krav på att det skall vara jämnställt och att kvinnan ska ha mer makt etc. Detta gillar jag verkligen inte och blir helt rasande när jag ser feminister. Nu är de så att jag har haft en flickvän i ca 1/5 månad som jag verkligen tycker om.
När jag kom hem från jobbet idag så hade min flickvän datan öppen, då tänkte jag okej jag kan väl läsa lite vad hon har skrivit. Då kom de som en chock då jag läste henne och hennes vänninas konversation att min flickvän är en Feminist. Jag blir helt rasande och börjar koka över. Min flickvän som var och duschade kommer ut och frågar varför jag ser helt illröd ut.
Då gick jag fram till henne utan att tänka och gav henne en örfil som verkligen kändes i väggarna, då hon föll till golvet skrikandes. Jag inser då vad jag har gjort och sprang därifrån. Nu sitter jag hos en polare och skriver. Hur ska ja klara mig ut från detta utan rättsliga bekymmer?