Citat:
Ursprungligen postat av
vasilisacat
Vill bara leva vanligt liv.
Vill du bara leva ett vanligt liv 2015 måste du nog ompröva dina traditionella värderingar. Glöm denna tjejen och lär dig att fungera normalt innan du ger dig in i en ny relation.
Citat:
Ursprungligen postat av
vasilisacat
Jag gick dit med min kusin och puckla på hennes bror lite grann. Så körde vi samma kort som kärringen. Vi pressa ut henne så hon skulle ta bort anmälan vilket hon kommer göra 99% säker.
Men jag tror dock inte det är riktigt slut med hennes bror, han verkar vara den typen som känner en och annan skummis så detta kan hamna åt helvete. Men jag hoppas på det bästa får la se vad som händer framöver.
Detta är ett onormalt beteende. Nu har du gjort saken ännu värre. Nu har du gått från att göra något som leder till böter, kanske kombinerat med samhällstjänst till något som leder till att du hamnar i fängelse. Ännu troligare är att du hamnar på psyket igen. Denna gången med
särskild utskrivningsprövning.
Citat:
Ursprungligen postat av
vasilisacat
Nu blir jag ännu argare vad fan är detta? kan kärringen inte ta tillbaka skiten?
Har en åklagare agerat och du dessutom gjort dig skyldig till övergrepp i rättssak lär de gå vidare med detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lasse-Gnesta
och förstår jag det rätt har du alltså misshandlat henne på nytt i syfte att hon ska återta någon anmälan? Då kan du åka på övergrepp i rättssak också, det är allvarliga grejjer.
Som sagt. Att TS inte tänker igenom konsekvenserna av sitt handlande innan han handlar leder till att han fuckar upp hela sitt liv. En relation med tjejen ifråga verkar inte sunt.