2015-06-20, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasilisacat
Jag släpptes nyss från psyket. Tror du verkligen jag vill ha något att göra med någon myndighet eller? Vill bara leva vanligt liv.

Då tyckte du att det var en bra idé att lappa till din flickvän?

Sen undrar jag hur mycket räkningar du han betala i det här förhållandet på 1/5 månad.
Citera
2015-06-20, 13:08
Medlem
zebraonions avatar
Lås in dig själv på psyket igen.
Och ha inte flickvän.
Citera
2015-06-20, 16:30
Medlem
vasilisacats avatar
Nu kom jag nyss hem från polisförhör och jag är förbaskat arg. Jag funderar på att gå och slå ner kärringen direkt och sedan skylla på psykisk sjukdom så jag slipper all skit. Jag ska på rättegång nästa vecka och de lär inte sluta bra. Tips på vad jag kan göra nu innan allt eskalerar?
Citera
2015-06-20, 17:15
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Tips på vad jag kan göra nu innan allt eskalerar?

Ett rep, en stol och en takbjälke.
Citera
2015-06-20, 17:31
Medlem
Gammal.Vargs avatar
Vad kan få dig att ändra ditt beteende?
Citera
2015-06-20, 17:47
Medlem
vasilisacats avatar
Nu jävlar är jag arg. Tjejen hade visst läst tråden och såg vad jag skrev innan idag. Helt omedveten om detta skulle jag gå och ta ett snack med henne. Hade dock inte planerat att göra något våldsamt denna gången.

När jag väl kom till henne och knacka på så möttes jag av en arg kille som visar sig vara hennes bror.
Han börja skälla på mig och jag kände mig hotad. Jag bad honom att lugna ner sig men det sket han i att göra och gav mig ett slag i ansiktet.
Han sa sedan att ifall jag kommer hit en gång till skulle han hugga mig med en kniv. Nu har jag fått några ideér i huvdet men jag kan inte skriva ut dem här eftersom tjejen kanske läser.
Citera
2015-06-20, 18:35
Medlem
Gammal.Vargs avatar
Hoppas brorsan sprättar upp dig som en fisk.
Citera
2015-06-20, 19:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nu jävlar är jag arg. Tjejen hade visst läst tråden och såg vad jag skrev innan idag. Helt omedveten om detta skulle jag gå och ta ett snack med henne. Hade dock inte planerat att göra något våldsamt denna gången.

När jag väl kom till henne och knacka på så möttes jag av en arg kille som visar sig vara hennes bror.
Han börja skälla på mig och jag kände mig hotad. Jag bad honom att lugna ner sig men det sket han i att göra och gav mig ett slag i ansiktet.
Han sa sedan att ifall jag kommer hit en gång till skulle han hugga mig med en kniv. Nu har jag fått några ideér i huvdet men jag kan inte skriva ut dem här eftersom tjejen kanske läser.
Dags för er båda sluta tjaffsa ena gör anmälan om misshandel för sedan pyssla med utpressning....
Saknar totalt ord!
Citera
2015-06-20, 21:26
Medlem
vasilisacats avatar
Jag gick dit med min kusin och puckla på hennes bror lite grann. Så körde vi samma kort som kärringen. Vi pressa ut henne så hon skulle ta bort anmälan vilket hon kommer göra 99% säker.
Men jag tror dock inte det är riktigt slut med hennes bror, han verkar vara den typen som känner en och annan skummis så detta kan hamna åt helvete. Men jag hoppas på det bästa får la se vad som händer framöver.
Citera
2015-06-20, 21:45
Medlem
Citat:
Jag gick dit med min kusin och puckla på hennes bror lite grann. Så körde vi samma kort som kärringen. Vi pressa ut henne så hon skulle ta bort anmälan vilket hon kommer göra 99% säker.
Men jag tror dock inte det är riktigt slut med hennes bror, han verkar vara den typen som känner en och annan skummis så detta kan hamna åt helvete. Men jag hoppas på det bästa får la se vad som händer framöver.

Ditt fega jävla svin. Så du vågar inte ens gå dit själv!!!!! Du är så sjuk i huvudet så du ska spärras in på livstid. Det hemska är att du är så sjuk så att du inte ens inser hur sjuk du är. Ditt hämnd behov driver dig. Kan bara gissa hur detta kommer sluta. Du ska absolut tvångsomhändertas. Jag misstänker att du snart kommer vara tillbaka på psyket i med att hon polisanmält dig.
Citera
2015-06-20, 22:06
Medlem
Citat:
Lilla vännen. Rättegång nästa vecka? Du kom nyss ut från psyk. Inte fan har de hunnit med en utredning på så kort tid.
Att ta bort en anmälan
Lär dig juridik innan du hittar på fler historier.
Citera
2015-06-20, 22:29
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Hur ska ja klara mig ut från detta utan rättsliga bekymmer?

Relationsakuten --> Juridik
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in