2015-06-21, 14:46
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Sån här rasistisk smörja gidder jag faktiskt inte svara på ens.

Män som grupp luktar ofta mer än kvinnor som grupp. Män har bevisligen sämre impulskontroll än kvinnor, ni tar också större risker. Män är en utmärkande andel av de som begår våldtäkter, kvinnor i denna grupp får man fan leta efter med lupp.

Med andra ord och med din egen logik…är man inte manshatare så är man "så urbota jävla korkad att man inte förtjänar att tas på allvar"

Sug på den du. Idiot.

du har rätt i att män står för detta, men vilka män luktar sämst? blattar. vilka är aggressivast m. sämst impulskontroll? blattar. vilkas hemländer ser ut som fan för att deras intelligens inte är grund nog för att bygga något som hör hemma på 2000- och inte 1500-talet? blattar. vilka våldtar både gärna, ofta och i grupp? blattar

sug på den, din jävla flane
Citera
2015-06-21, 15:17
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
skitsnack det om det finns nån som tycker dem är offer så är det precis vita hetro, Sd. Dem som inte förstår att dem har makten, kan inte fatta hur andra har det som har det sämre. Så klaga inte

så mycket aggresivitet och varför? Vad är poängen ni förstör bara ert eget liv

När man läser inlägg som dina, fylld av stavfel och bristfälliga tankekonstruktioner och ständigt med en provocerande ton, så känner man bara rent intuitivt att man har rätt.
Det är vad ditt bidrag till debatten är.
Citera
2015-06-21, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Kopplingen är oftare:
Feminister / Rasister
Anti-feminister / Anti-rasister

Men det är ofta feministerna själva för dumma att inse. Jag vet inga som tycker ras, ursprung och hudfärg är så viktigt som just feminister. Som tror så mycket på arvsynd och kollektiv bestraffning som just feminister. Enligt min erfarenhet ska man vara extremt vaksam på dom som kallar sig anti-rasister öppet.

Inte bara feministerna som är för dumma att inse det. Alla utom du är det.

Det du tar upp är antirasism. Antirasist är antivit. Det ser du ju i tråden om inte annat.
Citera
2015-06-21, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Sån här rasistisk smörja gidder jag faktiskt inte svara på ens.

Män som grupp luktar ofta mer än kvinnor som grupp. Män har bevisligen sämre impulskontroll än kvinnor, ni tar också större risker. Män är en utmärkande andel av de som begår våldtäkter, kvinnor i denna grupp får man fan leta efter med lupp.

Med andra ord och med din egen logik…är man inte manshatare så är man "så urbota jävla korkad att man inte förtjänar att tas på allvar"

Sug på den du. Idiot.

Jag förstår mig inte riktigt på din tankegång där du jämför män och kvinnornas avseende på våldtäkt.

Vad är det du pratar om? Butch-flator som springer runt med dildos och överfaller kvinnor?
Citera
2015-06-21, 15:38
Medlem
patriot8s avatar
"Feminism" är kulturbolsjevism i modern tappning, det kan liknas vid mångkultur. Medan mångkulturen skapar motsättningar mellan folken, så skapar feminism motsättningar mellan könen.

I grund och botten samma skrot och korn, skapat av samma sionistiska motiv.
Citera
2015-06-21, 16:06
Bannlyst
Citat:
En sak till som är ologisk, dem är mot invandring men samtidigt köper många sina fruar utomlands. Fruimporten är enorm, förklaring?
Nä, finns inga kvinnor som är köpta i Sverige.
Citera
2015-06-21, 16:09
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Visst har ni märkt att det verkar som det är en regel att många anti feminister (dem flesta?) Är främlingsfientliga o hatar invandrare?

Diskutera vad som är anledningen till det . Jag tror det beror på osäkerhet o kanske dålig självkänsla. Ja ni vet den gamla myten att invandrare tar jobben o kvinnor

eller har jag bara över reagerat tror ni det är ett typisk WT problem som inte gäller hela samhället?

En sak till som är ologisk, dem är mot invandring men samtidigt köper många sina fruar utomlands. Fruimporten är enorm, förklaring?

Ja alla vita män som inte följer mainstream är sjuka och har dåligt självförtroende. Speciellt de som gifter sig med asiatiska kvinnor. Vad är det som ska diskuteras?

Mvh
Citera
2015-06-21, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Ja alla vita män som inte följer mainstream är sjuka och har dåligt självförtroende. Speciellt de som gifter sig med asiatiska kvinnor. Vad är det som ska diskuteras?
Cherrys fördomar
Citera
2015-06-21, 16:49
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det är intressant det här med begreppen. Antirasist. Antifeminist. Vi vet att antirasister hatar vita. Så då blir det logiskt att tro att antifeminister hatar kvinnor.

Men många säger sig vara antirasister utan att tänka på vad det innebär. Skulle kunna vara likadant med vissa antifeminister.

Du skriver mycket konstigt. Jag är antirasist och jag är det för att jag älskar vita. Du förstår nog inte vad antirasist betyder helt enkelt?

Sen är det naturligtvis en konstig sak att vara antifeminist. En feminist vill att det ska vara jämlikhet mellan könen. Fi däremot är könsrasister eftersom de stjäl begreppet feminism och använder det till någonting helt annat än vad det står för. Nämligen att motarbeta män på ett mer eller mindre hatiskt sätt.

Alla minns väl Fi-låten: "Du man du man, vi hata dig allt vi kan":
https://www.youtube.com/watch?v=KQQQqSXeE4U
Detta är naturligtvis inte feminism som Fi står för. Det Fi står för kallas anti-feminism.
Citera
2015-06-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du skriver mycket konstigt. Jag är antirasist och jag är det för att jag älskar vita. Du förstår nog inte vad antirasist betyder helt enkelt?

Jo då, det förstår jag. Finns en del hustrumördare som bedyrar att de "älskade" sin fru också.

Citat:
Sen är det naturligtvis en konstig sak att vara antifeminist. En feminist vill att det ska vara jämlikhet mellan könen. Fi däremot är könsrasister eftersom de stjäl begreppet feminism och använder det till någonting helt annat än vad det står för. Nämligen att motarbeta män på ett mer eller mindre hatiskt sätt.

Det blir en konstigt sak att vara antinazist. En nazist vill ju inte att alla judar ska sno åt sig allt.

Det blir en konstig sak att vara antikommunist. En kommunist vill ju bara att arbetare ska ha det drägligt.

Och så vidare.

Citat:
Alla minns väl Fi-låten: "Du man du man, vi hata dig allt vi kan":
https://www.youtube.com/watch?v=KQQQqSXeE4U
Detta är naturligtvis inte feminism som Fi står för. Det Fi står för kallas anti-feminism.

Av vem då? Dig? Feministerna på det här forumet ställer upp på det mesta F! förespråkar - framför allt fri invandring. Du verkar självcentrerad. Är du narcissist?
Citera
2015-06-21, 19:26
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Antifeminist = kvinnohatare? Är du helt jävla tappad?

Att vara antifeminist betyder bara att man är emot den växande trenden att förtrycka män. Feminism och jämställdhet är två helt olika saker.
Skönt med sommarlov va? Hoppas du laddar batterierna ordentligt så du orkar följa med bättre på lektionerna i nian än vad du gjorde i åttonde klass.
Citera
2015-06-21, 20:19
Medlem
Kate80s avatar
Rubrik fixad.//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in