Citat:
Ursprungligen postat av
David_S
SVAR: Du har ju skrivit i tråden att du tänder sexuellt på en kille som kan slåss!
Hur ska vi tolka det förutom att du blir kåt av våld?
SVAR: Du vill inte hamna i farliga situationer, men du blir sexuellt upphetsad när din kille försvarar dig eller när han slåss även om det är i nödfall, och du säger att han då får göra vad han vill med dig sexuellt så länge han har muskler och kan bruka våld!
Sammanfattning:
Du kan ju bemöta de svar jag skrivit på dina påståenden ovan och bemöta dom sakligt.
Nu försöker du bara förtydliga att du enbart tycker det är attraktivt om killen försvarar dig i en nödsituation! När du skrivit att du blir kåt av att kille slåss och kan försvara dig, du sätter alltså våld + sexualitet under samma fack!
Hur ska vi tolka dig!?
Svar 1. Som att jag går igång på tanken att mannen jag är tillsammans med är min starka beskyddare? Att jag blir upphetsad av att känna mig trygg med en man?
Svar 2. Jag har aldrig varit med om att en kille har behövt försvara mig med våld. Lever inte heller ett liv som försätter mig i många farliga situationer så det är inte så troligt att det lär hända heller. Däremot blev jag avtänd när en kille jag dejtade sa att han antagligen skulle överge mig och springa iväg om vi råkade ut för något.
Jag har alltså ingen aning om ifall jag skulle bli kåt av en kille som slåss, men jag gissar på att jag inte skulle bli det eftersom jag skulle bli rädd och upprörd i en sådan situation.