Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-26, 20:16
  #349
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Självklart är det bra att kunna försvara sig. Är mest trådstarten jag är irriterad på.
Hur menar du?

Förövrigt så skulle jag dumpa en kille om han var aggressiv
Citera
2018-02-26, 20:19
  #350
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Hur menar du?

Förövrigt så skulle jag dumpa en kille om han var aggressiv
Jag menar att jag ångrade att jag ens började skriva i denna skittråd som skapades av ännu en människa som har för mkt fritid att han ens kommer på tanken.
Citera
2018-02-26, 20:21
  #351
Medlem
DeadByDawns avatar
Det klart det fortfarande är attraktivt med snubbar som kan slåss! Under 2016 anmäldes 12 400 fall av misshandel i nära relationer. Det uppskattas att majoriteten av fallen inte anmäls. Jävligt hett med andra ord!
Citera
2018-02-26, 20:22
  #352
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Jag menar att jag ångrade att jag ens började skriva i denna skittråd som skapades av ännu en människa som har för mkt fritid att han ens kommer på tanken.
Menade mejlet!

Hursomhelst,
Att slåss är för low lifes
Citera
2018-02-26, 20:29
  #353
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDawn
Under 2016 anmäldes 12 400 fall av misshandel i nära relationer. Det uppskattas att majoriteten av fallen inte anmäls. Jävligt hett med andra ord!

Jo, jätteroligt, och för typ trettiotredje gången som någon inte läser ens första inlägget. Tycker du det går att tolka trådskaparens frågeställning som huruvida tjejer gillar killar som slår dem? Eller kanske något helt annat?
Citera
2018-02-26, 20:36
  #354
Medlem
DeadByDawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Jo, jätteroligt, och för typ trettiotredje gången som någon inte läser ens första inlägget. Tycker du det går att tolka trådskaparens frågeställning som huruvida tjejer gillar killar som slår dem? Eller kanske något helt annat?

Killar som gillar att slåss brukar inte ha svårt att hitta anledningar att göra det heller. Oftast är det kvinnan som mannen är tillsammans med som får ta de smällarna...
Hur ofta läser man om en man som heroiskt slog ner en angripare och blev en hjälte jämfört med hur många gånger en snubbe ballat ur och slagit sin kvinna?
Citera
2018-02-26, 20:51
  #355
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDawn
Killar som gillar att slåss brukar inte ha svårt att hitta anledningar att göra det heller.

För det första, läs åtminstone någon mening ur trådstarten. "Kan" är ej samma ord som "gillar".

För det andra, vad har du för belägg för det? Det finns tiotusentals personer som exempelvis tränar någon form av kampsport och "gillar" det, men som knappast slåss på gatorna.


Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDawn
Oftast är det kvinnan som mannen är tillsammans med som får ta de smällarna...

Och beläggen för det är? Jag skulle snarast påstå att det är tvärtom, det är de svaga ynkliga "männen" som i brist på annat får dominera någon ännu fysiskt svagare.
Citera
2018-02-26, 21:07
  #356
Medlem
Krongjorts avatar
Eller istället för kan byter ut det till vill. Blir stor skillnad hur som helst.
Citera
2018-02-26, 21:29
  #357
Avstängd
Alla män från alla djurarter har samma territoriella attityder. I mänskliga arter kan vi se det när vi kör bil, och någon kör mycket nära vår bil (vi blir arg på grund av att vi är territoriella). Så det är instinktivt och alla män kan vara aggressiva om det behövs. Bara sociala konstruktioner skulle eliminera behovet av att förstöra din motståndare.

Det är som när kvinnor känner sig rädda för något: de ropar instinkt (rop är att berätta för oss var hon är). Så hundratusentals år finns fortfarande i våra reptilhågor och bara sociala konstruktioner och intelligens kan undvika det.
Citera
2018-02-26, 21:32
  #358
Medlem
apelsinhimlens avatar
Killar som kan slåss är såklart attraktiva om de samtidigt har ett fördelaktigt utseende.

Tyler Durden i Fight Club hade knappast problem med att få tjejer.
Citera
2018-02-26, 21:49
  #359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Killar som kan slåss är såklart attraktiva om de samtidigt har ett fördelaktigt utseende.

Tyler Durden i Fight Club hade knappast problem med att få tjejer.

Fotbollshuliganer har säkert inte heller problem med det, mindre än mig säkert.
Få tjejer alltså.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback