2015-06-19, 19:56
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Du tycker inte att Rajala är värd en skälig lön?
Rajala räddade ju FBK från att bli ett kvallag förra året, nästan på egen hand.
Tror inte vi behöver någon Rasmussen just nu.
Okej att man är supporter, men att skriva att Rajala räddade FBK är så långt ifrån realistiskt man bara kan komma. Han har inte räddat någon, definitivt inte en förening. Pinsamt.
Citera
2015-06-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Okej att man är supporter, men att skriva att Rajala räddade FBK är så långt ifrån realistiskt man bara kan komma. Han har inte räddat någon, definitivt inte en förening. Pinsamt.
Rajala är ytterligare en i raden av importer som bara går till en större klubb för att få bra betalt. Rajala är visserligen en bra spelare men definitivt inte så bra som många vill få det till.
Citera
2015-06-19, 20:21
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Vadå, han bidrog till att lyfta FBK från bottenträsket förra året. Inte på egen hand men hans inträde blev en boost för hela laget, tror säkert att de som håller på laget kan hålla med om det.
För att klargöra så att även dom dummaste kan begripa: Rajala har inte räddat Färjestad från utplåning men gjort så att dom inte behövde kvala 2015.
Nu är killen i Luleå och det känns jäkligt bra måste jag säga, troligtvis säsongen bästa värvning i SHL även om Sweatt var bra jobbat också. HV71s värvning av Chris Abbott måste också nämnas här.
Citera
2015-06-19, 20:42
Medlem
€rics avatar
Citat:
Vadå, han bidrog till att lyfta FBK från bottenträsket förra året. Inte på egen hand men hans inträde blev en boost för hela laget, tror säkert att de som håller på laget kan hålla med om det.
För att klargöra så att även dom dummaste kan begripa: Rajala har inte räddat Färjestad från utplåning men gjort så att dom inte behövde kvala 2015.
Nu är killen i Luleå och det känns jäkligt bra måste jag säga, troligtvis säsongen bästa värvning i SHL även om Sweatt var bra jobbat också. HV71s värvning av Chris Abbott måste också nämnas här.
Nog för att rajala är bra spelare men dif har nog gjort den bästa värvningen om man tittar på pappret.
Citera
2015-06-19, 20:44
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Thoresen är utan tvekan den bästa värvningen i år.
Citera
2015-06-19, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Tillsammans med Welch.
Citera
2015-06-19, 20:50
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Vem är Thoresen att nämna på hög SHL-nivå? Trodde det var en norrman och dom kan inte spela hockey mer än på lägre nivå, tror ni får tänka om ni DIF-runkare. Klart att han betyder en hel del för sitt bottenrankade Djurgården men inte håller han Rajalas klass, no way!
Citera
2015-06-19, 21:11
Bannlyst
Citat:
Thörnberg är en kanonvärvning, Önerud tror jag oxå kommer visa sig vara en klassvärvning, Aborten är jättebra värvning men nog tror jag Önerud och Thörnberg är de bästa värvningar som gjorts för denna säsong. Färjestadsmålvakten PW eller vad fan han heter kommer nog bli till ligans bästa målvakt och kriga till sig förstaspaden i Tre Kronor.

I valet mellan att överbetala Bajala eller Welch hade jag valt Bajala men som sagt jag har sett honom och jag är inte riktigt säker på att det är han som lyfter laget när de ligger under med ett eller två mål.

Bluddret om där jävla norrmannen Stockholmsfolket kör med går ju inte att ta på allvar.
Citera
2015-06-19, 23:39
Medlem
Embas avatar
Älskar Luleåfansens övertro på Rajala.

Bra spelare helt klart och sevärd, men knappast i närheten av säsongens bästa värvning.

Glad midsommar på er!
Citera
2015-06-19, 23:40
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tillsammans med Welch.

Välkommen tillbaka Champ!

Lika snurrig som vanligt dock.
Citera
2015-06-19, 23:53
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Älskar Luleåfansens övertro på Rajala.

Bra spelare helt klart och sevärd, men knappast i närheten av säsongens bästa värvning.

Glad midsommar på er!
Klart det är, ni är bara avundsjuka det fattar väl vem som helst.
Rajala kommer att vinna skytteligan överlägset.
Citera
2015-06-20, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Välkommen tillbaka Champ!

Lika snurrig som vanligt dock.
Ja tack ska du ha!

Vad menar du? Nämn en spelare förutom Thoresen och Welch som skulle vara hetare. Annars ger jag inte mycket för ditt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in