Citat:
Ursprungligen postat av
CarlosRex
Både praktiskt och teoretiskt kan det ha gått till så att någon har lagt upp denna i ett helt annat syfte. När det sedan blev känt att LH försvunnit ändrar denna någon namnet på skaparen av kontot till Lisa Holm, vilket är fullt möjligt. Men visst klippet har förbryllat många även polisen....
Edit: Ska också tillägga att den kan också lagts upp någonstans i världen utan att den blivit ändrad. En osannolik slump helt enkelt. Men man ska hata slumpen när det gäller brottsutredning heter det ju.
Lägger med länken till videon som verkar helt meningslös.
https://www.youtube.com/watch?v=n3IuUuNV_zk
Nu såg jag, den hade tydligen inte plockats bort. Då kom jag ihåg fel något annat hände hade jag för mig som gjorde att det tillkom massa filmer med liknande namn och nedräkningar av vad jag läste i tråden snabbt. Kan ju vara att filmen fick så stor publicitet i denna stora tråden som skapade någon att lägga upp massa liknande filmer. Polisen är nog bäst på att söka svaren till detta om det finns något.
Bra att originalfilmen finns kvar och hoppas de förhört eller kommer att förhöra skaparen.
Var ju sådant djäkla tjat om de där filmerna/filmen så man har glömt bort den och inte tänkt på den på ett tag nu. Utgick ifrån att den hade plockats bort då polisen intresserat sig för den men de har väl antagligen ett syfte med att låta den vara kvar.