2015-06-19, 00:18
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är hela familjen alkad, kanske även barnen, med såna förebilder..?

? Påstående eller fråga?
Citera
2015-06-19, 01:22
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
? Påstående eller fråga?

Jag har aldrig hört något om att första hustrun söp, förrän någon här har hört ett rykte, och plötsligt är det en sanning.
Citera
2015-06-19, 02:02
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Varför tror du det bara var den ene föräldern som var "dyngad"? Har inte mamman något ansvar för att hon är kvinna eller..U.L fick ju vårdnaden så han var väl minst dyngad uppenbarligen?
Framgår det i Djävulsdansen att B*rbro var missbrukare? Eller vad får du det ifrån?

Ba*bro var inlagd en längre tid för depression vad jag förstått.

Citat:
Precis! Gillar hur han dissar Sanna med att nu får hon inga veckopengar längre utan får gå till ungarnas pappa istället! Sen - ja han vart ganska alkad - såg honom 85 - det slirade betänkligt - men det gick ändå.

Men - han fick vårdnaden - och det skall mycket till för att en moder skall förlora den - så jag är tämligen säker på Barbro är superalkad! Anyway - kudos till Uffe!
Ulf drack hyggligt mycket redan innan dottern föddes och sedan alltmer. Alla tre barnen flyttade hem till sin far -92. Under de första 13½ åren av Sannas liv hade Barb*o haft omsorgen om alla tre barnen. Ulf å andra sidan hade inte bott med barnen alls på sju år 1992. Vad vet du om att hon förlorade vårdnaden? Påstår du att de hade en vårdnadstvist?
Senast redigerad av Schlesien 2015-06-19 kl. 02:05.
Citera
2015-06-19, 06:10
Medlem
-Jaja UL verkar ivartfall ha dragit in apanaget så Aftonbladetfeministen SL får vända sig annnorstädes efter pengar..om 20 år kan hon skriva en bok om hur MP förlöpte hemmet?
Citera
2015-06-19, 07:00
Medlem
Ratis avatar
Tycker hans uttalande är lite lustigt.
Vad i låten Öppna Landskap handlar egentligen om mångkultur? Den handlar ju bara om det typiskt svenska.
Citera
2015-06-19, 08:54
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Framgår det i Djävulsdansen att B*rbro var missbrukare? Eller vad får du det ifrån?

Ba*bro var inlagd en längre tid för depression vad jag förstått.

Ulf drack hyggligt mycket redan innan dottern föddes och sedan alltmer. Alla tre barnen flyttade hem till sin far -92. Under de första 13½ åren av Sannas liv hade Barb*o haft omsorgen om alla tre barnen. Ulf å andra sidan hade inte bott med barnen alls på sju år 1992. Vad vet du om att hon förlorade vårdnaden? Påstår du att de hade en vårdnadstvist?

Läs om läs rätt - jag skriver ingenstans att hon förlorade vårdnaden. Ulf FICK vårdnaden. Semantik skit funkar inte på mig.
Citera
2015-06-19, 09:18
Medlem
Oakenshields avatar
Hon blev inlagd i ett halvår så det var inget konstigt alls med att UL fick vårdnaden om barnen. Vem skulle annars tagit hand om dom om deras mamma ligger på sjukhus för ett psyksammanbrott? Det var dessutom i början på hans nyktra period som kom att vara väldigt många år.
Citera
2015-06-19, 10:14
Medlem
Har nu varit inne på Uffes blogg och läst sista inlägget, förstår hans frustration och stora ilska mot dotera, Sanna.
Olojal, falsk som få! och så råkade hon glömma att man aldrig trampar på den hand som göder en....

Ulf Lundell är en man som alltid tar striden och klarar den, Sanna däremot....Stackare, borde bli hennes nya namn.
Citera
2015-06-19, 11:58
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
? Påstående eller fråga?
Fråga
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Jag har aldrig hört något om att första hustrun söp, förrän någon här har hört ett rykte, och plötsligt är det en sanning.
Det var nytt även för mig, men i inlägget nedan står det att hon snarare ska ha varit psykiskt sjuk:
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Hon blev inlagd i ett halvår så det var inget konstigt alls med att UL fick vårdnaden om barnen. Vem skulle annars tagit hand om dom om deras mamma ligger på sjukhus för ett psyksammanbrott? Det var dessutom i början på hans nyktra period som kom att vara väldigt många år.
Citera
2015-06-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Jaja UL verkar ivartfall ha dragit in apanaget så Aftonbladetfeministen SL får vända sig annnorstädes efter pengar..om 20 år kan hon skriva en bok om hur MP förlöpte hemmet?

Nej, det är upp till Sannas barn.
Citera
2015-06-19, 16:02
Medlem
stibkloFs avatar
Jag tycker han gör helt rätt! Sanna är en nobody utan sitt namn - skiter man då i sitt eget bo så får man fan ta konsekvensen. Sötebröds-dagarna är över för hennes del!

Go Uffe!
Citera
2015-06-19, 19:34
Medlem
Har Uffe tagit bort blogginlägget om Sanna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in