Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-05-31, 19:23
Medlem
Någon som hackat tuben?.
Citera
2015-05-31, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
&fmt=18
King. Ty <3
Citera
2015-06-02, 20:26
Medlem
Isnatts avatar
Jag har ett gammalt yt-konto från 2007 som jag inte kommer åt, det är vad det verkar inte koppat till min mailadress. Förut loggade man in med kanalnamnet och ett lösenord men nu loggar man ju in med mail + lösen.

Hur får jag tillgång till kontot? Har både användarnamn, mail och lösenord i minne.
Citera
2015-06-03, 07:27
Medlem
Mattelols avatar
En snabb fundering kring uppladdande av videos inehållande upphovsrättskyddat material: Jag laddade upp en video på Youtube där jag hade klippt ihop samtliga musikframträdanden från en film och videon togs bort av ovan nämnda anledningen på mindre än fem minuter. Trots detta finns det ju massa videos på tuben med upphovsrättskyddat material? Främst "Top 10 moments from X" men i vissa fall även hela filmer.

Varför tas inte dessa videos bort?
Citera
2015-06-04, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Back in the day, långt före 1080p osv, så har jag för mig man skrev typ &fm=18 i slutet av youtube-adressen så satte den på högsta kvalitén direkt. Något sånt var det iaf.

Har en hemsida nu där jag gärna skulle vilja att när man trycker på paly så är det automatiskt satt på 720/1080p eller liknande. Alltså vill jag gärna veta om den där ändelsen fortfarande fungerar, och exakt hur det stavas isf, &fm=18 är alltså bara en chansning, såg liknande ut iaf

Finns ju addons annars där man kan ställa in vilka inställningar man vill.
Citera
2015-06-04, 00:49
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
När jag drar på en Ultima Thule playlist så kommer det inför varje låt upp en ruta "Innehållet har flaggats som olämpligt eller stötande av youtubs användare" därefter måste jag klicka i "fortsätt" för att listan ska fortlöpa. Hur slipper man detta? Det måste väl gå att ställa in så att man slipper uppenbart korkade aviseringar om stötande material.
Citera
2015-06-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UntrackedNotize
Finns ju addons annars där man kan ställa in vilka inställningar man vill.
Som jag skrev så har jag en hemsida där jag spelar upp klipp, vill att dom ska vara HD direkt, businesspurpose
Citera
2015-06-04, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ake.Jimmiesson666
När jag drar på en Ultima Thule playlist så kommer det inför varje låt upp en ruta "Innehållet har flaggats som olämpligt eller stötande av youtubs användare" därefter måste jag klicka i "fortsätt" för att listan ska fortlöpa. Hur slipper man detta? Det måste väl gå att ställa in så att man slipper uppenbart korkade aviseringar om stötande material.
*Gå in på YouTube. Oavsett var på tuben du är så scrolla och kolla längst ner så ser du detta:

Språk: Svenska Land: Sverige Säkerhet: Av Historik Hjälp

*Klicka nu på säkerhet och välj "inaktivera". Då kommer det att stå säkerhet av.

Mycket nöje med spellistorna :-)
Citera
2015-06-07, 17:38
Medlem
Hur gör man om man vill ladda ner från med högsta kvalitet? Den väljer ju den lägsta?
Citera
2015-06-07, 22:39
Medlem
Man behöver 500 st subsribers för att kunna ändra sitt youtube användarnamn. Finns det några genvägar kring detta, eller sätt att få subscibers snabbt? Ska starta upp en kanal för tutorials, underlättar ju om man har en bra adress och inte nåt random namn med bokstäver och siffror.
Citera
2015-06-07, 22:59
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Man behöver 500 st subsribers för att kunna ändra sitt youtube användarnamn. Finns det några genvägar kring detta, eller sätt att få subscibers snabbt? Ska starta upp en kanal för tutorials, underlättar ju om man har en bra adress och inte nåt random namn med bokstäver och siffror.
Varför inte registrera ett nytt konto?
Citera
2015-06-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hur gör man om man vill ladda ner med högsta kvalitet? Den väljer ju den lägsta?
Alltså med ett program som Freemake Video Downloader t ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in