2015-06-18, 12:27
Medlem
ZEPMPs avatar
Vems tjack är bäst nu? Alltså inte det ni köpte "förra gången" eller "för ett tag sen". Velade mellan Erkran och bugsbunny men har nu läst lite bää om båda så vet inte. Är leifiGWs något att ha för priset, eller är det fuuuuuuult?

Sedan, det finns så jäkla mycket hasch! Och jag behöver ingen dunder som kostar 670, när jag kan betala samma eller mindre för riktigt bra grönt lokalt, är det bara ta något som ser lockande ut?
2015-06-18, 12:52
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Någon som har verkligen har testat mindwars Ketamin (som vet hur ketamin skall vara och ej MXE) samt ez testat det?

Polaren EZ testade hans ketamin igår och gav -inte- utslag på ketamin. Färgen blev tydligen som olivfärgad samt att det började ryka. (EZ test ketamin användes)
2015-06-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Ja jag har provat och får raka motsatsen till vad du säger. Hur mycket tar du ungefär? Kanske prova öka/minska dosen.

Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Hm du blandar inte ihop erkran med en annan vendor nu? Erkran's luktade absolut inte fisk sist jag fick det. Bugs däremot.

När provade ni det? Jag fick mitt i början av veckan.

Jag tog ca 150-200mg vid 13-tiden, alltså endast ett doseringstillfälle utan några påfyllningar på hela dagen.
Jag somnade först vid 6 imorse, dvs. 19h efter dragit upp det i näsan. Jag åt och drack nästintill som vanligt som jag gör i nyktert tillstånd.
Snöt även ut blod, något jag nästan aldrig gjort, speciellt inte efter såpass lite...

Kan tillägga att jag tagit amfetamin större delen av mitt vuxna liv, jag är ingen nybörjare.
2015-06-18, 13:05
Medlem
Någon annan som haft strul med posten? fick leverans skickad i måndags men ännu inte dykt upp :/
2015-06-18, 13:09
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Någon annan som haft strul med posten? fick leverans skickad i måndags men ännu inte dykt upp :/
Samma här.
Posten bör väl inte vara så belastad vid midsommar va?
2015-06-18, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Samma här.

Nä Midsommarafton är inte någon högtid som betraktas som högbelastnings dagar

sjukt jävla frustrerande och enda sen Postnord tog över posten så har de fan inte fungerat alls, brevbäraren kommer hit mellan 09.00 och 17.00 och aldrig någonsin kommer han ungefär samma tider, vissa dagar kör han bara förbi hyreshuset och struntar i att lämna ut posten här och ibland tar han bara ena uppgången och inte denna... grr men men den som väntar på nått gott haha
2015-06-18, 13:38
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Nä Midsommarafton är inte någon högtid som betraktas som högbelastnings dagar

Kanske något som åkt fast igen?
2015-06-18, 13:52
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Kanske något som åkt fast igen?
Eller alla nya sommarjobbare som strular. Hoppas det iallafall
2015-06-18, 14:04
Medlem
Doktorpsykos är grön som gräset.
2015-06-18, 14:22
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palel
När provade ni det? Jag fick mitt i början av veckan.

Jag tog ca 150-200mg vid 13-tiden, alltså endast ett doseringstillfälle utan några påfyllningar på hela dagen.
Jag somnade först vid 6 imorse, dvs. 19h efter dragit upp det i näsan. Jag åt och drack nästintill som vanligt som jag gör i nyktert tillstånd.
Snöt även ut blod, något jag nästan aldrig gjort, speciellt inte efter såpass lite...

Kan tillägga att jag tagit amfetamin större delen av mitt vuxna liv, jag är ingen nybörjare.
Det var ett tag sen jag körde deras iofs men att Erkran skickar ut skumma grejer låter knepigt. Har inte haft så mycket med han att göra men amfetamin låter det inte som det var precis.

Överlag så är det sällan jag fått riktigt tjack från FS det senaste. Dexmetamfetamin är på modet och fan vet vad mer, dom som kränger riktigt amfetamin räknar man på 2 fingrar max tyvärr :/

Pm:a Erkran och hör med han
2015-06-18, 14:27
Medlem
BigFatCones avatar
Mina åsikter angående fsadmingate:

Det är en säljare som har en beef med ledningen, så långt köper jag allt. Däremot de enda bevis om vem som sagt vad jag har fått är döda länkar och skärmdumpar. Skärmdumpar accepterar jag inte som moderator på Flashback som bevis och det gör jag naturligtvis inte som privatperson heller.

Min slutsats är dock att det är ett enskilt problem som inte ska drabba övriga köpare eller säljare. Hela "He said, he said"-delen kan jag inte uttala mig om eftersom bevisen inte är nog för mig.
2015-06-18, 14:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Samma här.
Jo, samma här.

Vilka säljare rör det sig om för er?

Jag beställde från urbansgrejor. Autosläpp om 2 dygn. Funderar på att vänta tills morgondagen (måste egentligen sticka idag), för att ge det en sista chans innan midsommar är helt här. Eller posten kanske inte jobbar imorrn förresten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in