Citat:
Ursprungligen postat av
franzstrudel
Nu blir det smör här.
Hittade Podcasten för några dagar sedan efter jag i frustration satt och krystade av ilska över den menlösa människan Margret Atladottir som spydde ut sin självömkan i Värvet.
Måste säga mycket intressanta människor och levnadsöden, avsnittet med BigPete och bruce_lee var mycket gripande och intressanta!!. Hoppet på mänskligheten kom tillbaka efte att få höra deras erfarenheter.
Dragit igenom alla avsnitt nu och för att vara lite konstruktiv så tycker jag det är bra med blandningen med intervjuer och "genomgång" av trådar för att få lite variation. Önskar att alla avsnitt ligger runt en timme, det kan vara att du är lite hård med klippningen möjligtvis.
Även fast du pratar Sydsvenska så är du bra radioröst och talar tydligt och artikulerande.
Men men, keep up the good work. Du har subscribe härifrån!.
Kram
Smör är alltid välkommet!

Roligt att du gillade de två avsnitten - avsnitt 20 blir mer från Bruce_Lee, så där har du lite att se fram emot iaf.
Tack för feedbacken också, det är alltid toppen när folk säger hur jag kan förbättra. Genomgången av trådar tar lite längre tid, men tack vare ett nytt jobb så ska jag ha mer tid till podden i framtiden så jag bör kunna få till ett par sådana till över sommaren.

Vad gäller längden så kommer den dock fortsatt att variera lite.. Jag jobbar ju ensam på detta, så ibland är det så enkelt att jag inte får chansen att ge ut något längre. Är faktiskt inte speciellt hård med klippningen, tar mest bort om det är något som intervjuobjektet inte vill ha med, grejer som är lite känsliga (om vi pratar om någon annan t.ex.) samt när vi sitter och 'värmer upp' i början.
Hehe det är faktiskt ett par som har kommenterat positivt kring dialekten, vilket jag (som sagt) aldrig hade väntat mig eftersom jag låter som en bonde. Men skoj att höra!
Citat:
Ursprungligen postat av
Kissedbyfire
Upptäckte podden via en kompis för ett gäng dagar sen och jag vill tacka dig Salgoud för ett underbart arbete. Avsnittet med BigFatCone var underbart, skrattade högt åt delen om Jan Helin.
Nu är
Straybullet bannad men hade du kunnat göra en intervju med honom hade det varit väldigt intressant. Eller
Skogsvatte för den delen, han är inte bannad och hade varit intressant att lyssna på i en intervju. Dessa herrar har rätt galna åsikter och hade varit bra intervjumaterial.

Tack själv för att du lyssnar! Skoj att folk rekommenderar podden till varandra också.

BFC är en jäkla skön filur som jag absolut kommer ha med snart igen, om han fortfarande är intresserad. Vi har snackat om ett drogavsnitt längre nu och jag har varit jävligt dålig på att styra upp det. Hoppas han inte är sug på mig nu bara..

"Ooh, ahh, Jan Helin alltså. Han är den första jag skulle ställa mot väggen när revolutionen kommer".
Tack för tipsen! Ska skriva in dem i listan.