Deja vu-varning när jag läser tråden om Lisa, för något år sedan mördade nämligen två baltiska bröder i 30-års åldern 13-åriga Hanna i Täby med en hammare.
Känner precis samma sorg och ilska när jag följer den här sorgliga tråden, som när jag såg bilder i den tråden av lilla blonda 13-åriga Hanna tagna dagar innan balten krossat skallen på henne med en jävla hammare
Mördaren har frigång och är ute i samhället helt obevakad 2 år efter mordet, det ser man från dokumentation i tråden om Hanna.
Vilket jävla hån detta daltande med brottslingarna är.
Inte undra på att folk är förbannade!
Jag tror vilken Svensson som helst skulle vilja ställa dessa mördare mot väggen och trycka av.
Den tråden påminner mycket om den här med massa vidriga spekulationer om styckning, våldtäkt, oskyldiga som pekas ut etc.
Jag förstår att folk är ledsna och upprörda men jag hoppas att folk kan ta ett steg tillbaka och tänka på de anhöriga.
Jag har inte umgåtts mycket med balter och öststatare, är de känslokalla och empatilösa kulturellt sett? Det är inte min uppfattning men som sagt min erfarenhet är väldigt liten.
Hur är kvinnosynen?