Citat:
Ursprungligen postat av
djuphavsdjungeln
Behöver och behöver. Vad jag menar är att hon kanske ville ha sex med någon av dem. Kan det vara så att någon av gästarbetarna var riktigt jävla snygg och fick brottsoffret att drömma sig bort där hon arbetade på caféet? Blir väldigt konstigt om man utgår från att hon blivit överfallen. Dödsfallet kan ha skett då fler än två personer blev inblandade i vad som började som ett vanligt samlag mellan en man och en kvinna.
Vilken fantastiskt intressant och sannolik teori!
Tänk att du kunde fundera ut den, vilken intellektets gigant du är!
Nog för att många skarpa och väl genomtänkta teorier formulerats i denna tråd, en tråd som överträffar allt jag läst på Flashback under 5 år här i kvalitet och intresseväckande poster. Men din är bäst!
Allvarligt talat: Det är något rent fantastiskt vilken total brist på självkritik som utmärker postare här. Det finns inte en av alla jävla korkade trams"teorier" här som folk postat och re-postat under 5-6 dar som jag inte hade kunnat tänka ut på 1 minut. Och posta. Mordkomplott av sommarjobbarkompisarna, kidnappad för att bli sexslav i Ryssland, kidnappad för att pappan är hemlig agent, köpt smuggelsprit, tagit ett sexuellt initiativ mot en dubbelt så gammal litauer efter en lång dag på jobbet när hon skulle åka hem.
Ni bevisar ingenting annat med era "teorier" än att ni är en samling pellejönsar som gravt överskattar er egen tankeförmåga och originalitet. Och vad fan ska det tjäna till nu? Flickan är död och två personer sitter anhållna och i förhör. Kanske är de skyldiga och kanske inte. Inga spekulationer hit eller dit hjälper ett skit nu och särskilt spännande är det inte heller. Undrar hur många av er som skulle våga sitta 1 timme ensam med den döda kroppen på bårhuset. Hur många som överhuvudtaget har sett en död människa. Hur många som skulle tycka det var kul att komma tillbaka till tråden sen och delge den era fantastiska "teorier".
Det kan man undra.