2015-06-13, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Känner inte för att diskutera det och pajkastas. Skit i det du har din åsikt jag har min åsikt

Det var ingen åsikt, det var ett påstående. Ett påstående du inte kan styrka öht.

"Fåglar kan inte flyga" - Kan du bevisa det? "Låt mig ha min åsikt".
Citera
2015-06-13, 18:07
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasmask1113
Det var ingen åsikt, det var ett påstående. Ett påstående du inte kan styrka öht.

"Fåglar kan inte flyga" - Kan du bevisa det? "Låt mig ha min åsikt".
Jaja. Men jag tycker du har fel.
Citera
2015-06-13, 18:09
Bannlyst
Citat:
Jaja. Men jag tycker du har fel.

För att jag säger att fåglar kan flyga? Ytterligare ett påstående och ingen åsikt.

Fåglar kan inte flyga.
- Jo, det kan dem.
Låt mig ha min åsikt.
- Det är ingen åsikt.
Men jag tycker du har fel.

"Jag tycker att fåglar inte kan flyga".

Det handlar inte om tyckande öht.
Citera
2015-06-13, 18:10
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasmask1113
För att jag säger att fåglar kan flyga? Ytterligare ett påstående och ingen åsikt.

Fåglar kan inte flyga.
- Jo, det kan dem.
Låt mig ha min åsikt.
- Det är ingen åsikt.
Men jag tycker du har fel.

"Jag tycker att fåglar inte kan flyga".

Det handlar inte om tyckande öht.
Sa aldrig att det var en åsikt du hade i det inlägget. Dock så börjar du prata om helt andra random saker.
Citera
2015-06-13, 18:13
Bannlyst
Citat:
Sa aldrig att det var en åsikt du hade i det inlägget. Dock så börjar du prata om helt andra random saker.

Klargör för att du är ett rövhål som inte vet hur man för en diskussion. Du vet ju inte ens skillnaden mellan "tycka" (subjektivt) och påstående.
Citera
2015-06-13, 18:53
Medlem
sjpatriks avatar
Citat:
Ja precis. det undra jag också jag tror samma sak. Han kommer få dyngstryk av folk här från umeå där jag bor.

Han kommer med stor sannolikhet att leva med skyddad identitet i bra många efter att ha blivit frisläppt. Frågan återstår om denne individ helt blivit rehabiliterad efter dessa år i fängelse/rättspsyk?

Förhoppningsvis blir han tvungen att delta i obligatoriska återfallspreventions grupper under många år framöver.
Citera
2015-06-13, 18:55
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Han får inte vistas i Umeå och några andra kommuner hörde jag på radion för en tid sedan. Offren ska väl slippa stöta på honom. Men det är lika mycket för hans skull att någon anhöriga vill ha ihjäl honom är det stor risk för.
En ganska liten kille som är bilplåtslagare. Han dyker nog upp söderöver så håll utkik.
Citera
2015-06-13, 18:57
Medlem
Det går rykten om att han ska släppas ut i Övertorneå. Där har dom ett så kallat halvvägshus. Rätta mig gärna om jag har fel nu men där har dom bland annat släppt ut galningar som Thomas Quick mfl.. Fatta den som faktiskt tog livet av Hagamannen.. Skulle bli rikskänd och inskriven i historieböckerna (om man nu skulle åka dit för mordet vill säga). Finns antagligen en hel del spekulanter på den platsen. Men vad fan, vill han komma till umeå så säger jag: kom du. Får se hur länge du lever där bara.
Citera
2015-06-13, 19:16
Medlem
Ja, han är inte välkommen till Umeå med omnejd, Tavelsjö, sävar, Holmsund, Nordmaling, och Hörnefors,
Portad från en stad !!
Citera
2015-06-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virror84
Det går rykten om att han ska släppas ut i Övertorneå. Där har dom ett så kallat halvvägshus. Rätta mig gärna om jag har fel nu men där har dom bland annat släppt ut galningar som Thomas Quick mfl.. Fatta den som faktiskt tog livet av Hagamannen.. Skulle bli rikskänd och inskriven i historieböckerna (om man nu skulle åka dit för mordet vill säga). Finns antagligen en hel del spekulanter på den platsen. Men vad fan, vill han komma till umeå så säger jag: kom du. Får se hur länge du lever där bara.

Han vågar inte komma till Umeå - det är för många som vill ha "ett snack" med honom.
Citera
2015-06-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Han får inte vistas i Umeå och några andra kommuner hörde jag på radion för en tid sedan. Offren ska väl slippa stöta på honom. Men det är lika mycket för hans skull att någon anhöriga vill ha ihjäl honom är det stor risk för.
En ganska liten kille som är bilplåtslagare. Han dyker nog upp söderöver så håll utkik.

" Offren " ja, så kan man också kalla de.
Det är nog han som är ett offer i Umeå...
Citera
2015-06-13, 19:45
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Han får inte det. Men det kan ändras på beslutet. Han överklagar ju den och tycker att han har rätt till att vistas i Umeå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in