Citat:
Ursprungligen postat av
Kung-Caligula
Jag har nog blivit besatt av det här...
Det finns ju ingen rim och reson i det som hänt,?! Vad för typ av GM skulle springa runt på en jävla åker och sprida prylar från BO hot och dit. Nån måste väl för i hela helvete sett någon speinga runt där och kasta saker eller att npgon jagade en tjej hade mopedhjälm på sig? Det är väl trafik där ute iaf? Varför har man annars ett fik ute i ingen jävla stans!!!M
Ja, det är ju ljust länge. Så det är märkligt att någon kan sprida ut saker på olika ställen utan att det synts av boende eller förbipasserande. Och varför vill GM slänga ut saker? Varför inte gräva ner? Eller gömma under en sten i skogen?
För övrigt så verkar somliga på FB hetsa upp sig över saker och ting i denna tråd å det grövsta. Fick detta pm nyss:
Citat:
Vuxen människa?
Du har beskrivit dig som tant och postar vad du precis gjorde, vad är det för fel på dig hjärndöd trög lågbegåvad?
Fy fan för människor som dig utan liv som sitter och spelar TV-spel med andras liv.
Förstår då inte vad jag kan ha sagt i den här tråden som lockat fram denna reaktion. Jag har dessutom aldrig spelat tv-spel i hela mitt liv...