Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Den teorin börjar ja också misstänka, att de e något med hjälmen som har något betydande med sig, typ fingeravtryck, blod etc. För de borde ju va nåt av de första man hittar annars

Om det är så att att LH inte satt på sig hjälmen och det använts som tillhygge så hade det garanterat uppstått blodvitor runt cafèet. Att hjälmen inte är hittad förbryllar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Nu verkar de ha hittat något av värde.
Stämmer! Ett nytt fynd har tydligen hittats.
Medlem
louderthanbombss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Nu verkar de ha hittat något av värde.

vadå för ngt?
2015-06-11, 13:45
Medlem
Nu har de spärrat av en plats. Inom zonen (tidigare avspärrat) där Missing People varit. De har gjort fynd, de är så pass intressant att de måste spärra av området på nytt. De kör ut alla journalister as we speak. Söder om cafét.
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Är den lilla fågeln trovärdig för dig? Var fick denna lilla fågel reda på det?

Lite väl långt bak i ledet men jag är helt övertygad om att det ligger någon sanning i det. Skulle inte sätta min sista arm på det men värt att nämnas. En annan användare skrev också att det var så.
/B
Medlem
Gorillabass avatar
nytt fynd och nya avspärningar.

Vad kan polis ha funnit, kläder?
2015-06-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Vad?
Man vill inte uppge mer information men området spärras av på nytt enligt Expressens reporter på plats. Söder om caféet gäller dettta.
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
stört, jag spinner vidare på det där och återkommer om jag hittar nått intressant!

Det är redan en som sett något intressant med namnen. Förnamnet har 6 bokstäver och efternamnet 7. 6+ 7 = 13 och ör även datumet hon försvann fast omvönt. 7/6. Precis som vj är omvönt i webadressen som står under. Samt att filmen som har namnet Lisa Holm har namnet 13. Det är lite väl mycket för att det inte ska vara relevant.
Medlem
Inget vet vad, men det är såpass intressant att dom måste spärra av igen och kör bort journalister, söder om kaféet.. ca 500m.
Medlem
Deferos avatar
Ska vara söder om caféet som fyndet hittats och där polisen nu spärrar av.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Redan i början skrev någon ett inlägg om att killen som tidigt va ute och letade i omgivningarna verkade lite skum,har tänkt desamma men vill inte starta nån ny rävjakt på någon människa som verkar gjort något uppmärksammat som ex J.V.

Men har tänkt tanken att den som har med Lisas försvinnande att göra verkar ha koll på omgivningarna och sprider hennes tillhörigheter för att få alla att leta på olika ställen och längre o längre bort från stället där hon försvann.

Jag tror att hon finns nära caféet där hon försvann och att Gm sedan åkt runt på smidigt fordon och släppt lite av hennes saker för att förvilla polisen och de som letar efter henne.

Du tror inte det skulle vara massa skumma spår då ute på åkern? Nedpressad växtlighet osv. Inte omöjligt men inget som tyder på det.
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av louderthanbombs
vadå för ngt?

Det vet vi inte.

kolla här.
http://www.expressen.se/tv/nyheter/primetime/live/live-tv-sokandet-efter-lisa-fortsatter/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in