2015-06-11, 13:42
Medlem
Besudlarens avatar
En liten fågel viskade att JV sitter hos polisen just nu... Kan inte säga mer just nu men ryktet har jag fått höra från flera personer. Någon som kan bekräfta?

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Ja helt rätt.Tror inte det förekommer någon kontroll av invandrare flyktingar.Kommer ihåg när 2 tjejer knivmördades i Härnösand av en "krigsskadad flykting".Kan va samma här.

Knappast troligt. Allt talar emot det. Pekar snarare mot en Anders Eklund. Efterblivet att låta sina politiska åsikter styra tänkandet i sådana här fall.
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythonn
står fast vid min teori att Det är två GM. Den ena MÅSTE ha lämnat bevis lite över allt. det ligger så ologiskt och verkligen för mycket bevis lite här och där. Tror att GM lyssnar på nyheterna och läser konstant. Tror han vilseleder polisen ifrån han och samtidigt använder fynden som milstolpar. Tex när dom hittar kvittot så vet GM att polisen är en bit ifrån Osv. Tycker förövrigt att polisen ska sluta släppa ut info om vad dom hittar ifall det är något som detta.

Sen läste att någon hade skrivit nya Zodiac. Snälla, släppa den teorin. Finns inget som tyder på att personen är en seriemördare.

Kan ju ligga något i det du säger, då i princip alla har en smartphone med 3g och internetuppkoppling skulle det inte förvåna mig om GM eller GMs läser nyheterna konstant och vet var poliserna och vart de är påväg pågrund av media. Hoppas polisen slutar släppa nyheterna om fynd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Lite långsökt men jag gillar tanken.

Beradc Neajuya
xx

Ekeyme Mehjaoc
meja och

Brgrea Jtdasde

Deasdg Bkerade

Länkar:

http://ingesanagram.appspot.com/
http://www.kryssakuten.se/HittaAnagram.aspx
http://www.kryssakuten.se/HittaOrdIOrdet.aspx

Heter någon av BO´s kompisar Meja, Edberg eller någon som bedragit någon?

Snurrar i bollen nu...

/B

stört, jag spinner vidare på det där och återkommer om jag hittar nått intressant!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trxflsic
Är inte så övertygad om att det är anagram, däremot kan noteras att alla förnamn har 6 bokstäver och efternamn 7 bokstäver - så något system ligger bakom det.

13 bokstäver alltså går snart att dra da vinci koden kopplingar snart om man vill vara så konspiratorisk.
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
En liten fågel viskade att JV sitter hos polisen just nu... Kan inte säga mer just nu men ryktet har jag fått höra från flera personer. Någon som kan bekräfta?

Detta har vi vetat ett långt tag. Han menar att han varit i Luxemburg under incidenten. Kan dock inte bekräfta just det men men.
2015-06-11, 13:43
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:

Är den lilla fågeln trovärdig för dig? Var fick denna lilla fågel reda på det?
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:

Har du inte läst tidningarna? Polisen har ju klart och tydligt gått ut med att det är en tidningsanka och inget annat.
Medlem
kan inte flickan själv ha slängt ut sina tillhörigheter efter vägen så polisen skulle följa spåren? kanske för långsökt att en flicka i 17års åldern skulle tänka på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
...och lisaholmmmm på instagram. Hennes vine verkar endast heta "Lisa Holm".

Verkar finnas ett kik-konto som heter "lisaholmmmm" också. Dock ser bilden väldigt gammal ut så det är säkert inget konto som varit igång på länge...
2015-06-11, 13:44
Avslutad
Nu verkar de ha hittat något av värde.
2015-06-11, 13:44
Medlem
Citat:

tror inte JV har förmågan att hålla sig borta såhär länge. så mycket jag har läst och sett utav han så tror jag han hade varit glad och postat bilder på han och LH. för att skryta osv. Nej de e inte JV.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in