Citat:
Ursprungligen postat av
Pythonn
Vilseledning, IFall både GM1 och 2 Tar nu LH, Dom till deras plats där dom ska ha henne, kanske cirkus 30 min ifrån du kan hinna långt på det. Sen bestämmer sig GM2 för att ta några av hennes saker köra tillbaka fast från en annan plats lite mer avlägset där ingen kan se så mycket, han går en runda kastar allt lite hej vilt och sen går tillbaka och kör tillbaka till GM1 Och LH. Inte omöjligt. Dessutom jävligt smart för att förvirra polisen och köpa mer tid. Speciellt när det tog 2 timmar för Fadern att ta sig till platsen. Dom hade haft gott om tid för detta.
Det ligger nånting i det du säger, men..
Är det inte onödigt att göra sig besväret att lägga tid på att sprida bevis, när det måste vara "effektivare" att inte lämna några bevis alls? Jag menar, om vi ponerar att polisen endast funnit en handske i ladan och INGENTING annat, hade de inte haft mycket mindre att gå på då? Sedan hade GM kunnat göra sig av med hennes tillhörigheter i lugn och ro där de aldrig kunnat hittats.
Sen finns det alltid någon risk att det var planerat men det gick lite fel, och hon började springa iväg... Fast nja, magkänslan säger mig att det inte var särskilt planerat.