Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Kanske bara tycker det är skönt att se tjejer som gör något annat än utseende, mat eller barn, man behöver inte vara lesbisk för det, så otroligt fördomsfullt
Det finns många individuella sporter kvinnor kan syssla med. Att välja att vara runt kvinnor istället för runt män är inte heterosexuellt.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashdownssyndrom
Hetero kvinnor vill inte vara runt män hela tiden, lika lite som att hetero killar vill vara runt kvinnor hela tiden. De kanske gillar sport, träning, tävling, framgång, kändisskap liksom socialt umgänge med kvinnor utan att för den skull vara lesbiska?
1) Om man gillar män som kvinna så vill man vara runt män istället för kvinnor, logiskt.
2) Kvinnor har inte samma team spirit som män. Det enda som kvinnor gör att konkurrera med varandra.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashdownssyndrom
Jo, är väl de som tittar på damfotboll: de som är PK, lesbiska och män som dyrkar kvinnor. Jag känner mig mest hemma i det sistnämnda.
Jo jag förstår. Mitt argument är att hetero kvinnor tittar inte på andra kvinnor som spelar fotboll, de får ut 0 av det.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashdownssyndrom
Så att hon varit förlovad med en man var ett misslyckat försök att leva som hetero?
Om hon var hetero skulle hon vara hemma med sin man, ta hand om hem och barn, och så vidare. Hon skulle inte spendera tid med en massa andra kvinnor.