2015-06-08, 20:58
Medlem
Läste tidigare här att citodon och stilnoct inte är farligt att blanda? Tänkte inte höga doser utan ta en citodon nu för jag har ont och sen 5 mg stilnoct för sömnen. Jag är så otroligt ångestladdad för att ta tabletter och blanda.
Citera
2015-06-08, 21:06
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zibo
Läste tidigare här att citodon och stilnoct inte är farligt att blanda? Tänkte inte höga doser utan ta en citodon nu för jag har ont och sen 5 mg stilnoct för sömnen. Jag är så otroligt ångestladdad för att ta tabletter och blanda.

I så små mängder ska det inte vara några problem alls
Citera
2015-06-08, 21:21
Bannlyst
Citat:
Hur mycket Citodon har du tagit? Det är Ibuprofen i också så ta max 2 tabletter åt gången. 5 mg Zolpidem är lugnt.
Citera
2015-06-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hur mycket Citodon har du tagit? Det är Ibuprofen i också så ta max 2 tabletter åt gången. 5 mg Zolpidem är lugnt.

Nej bara 1 tablett 500mg / 30mg då.
Citera
2015-06-08, 23:17
Bannlyst
Citat:
Nej bara 1 tablett 500mg / 30mg då.
Då går det hur bra som helst! Du kan ta mycket högre doser utan problem, men max 2 citodon åt gången för leverns skull.
Citera
2015-06-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Mycket skön kombo! Ska själv inta lite flub precis när suben kommer slå

Sagt/skriver och gjort! Allt hamnade i riktig knas. Bor på familjehem, tanken var att ta 1-1-5 mg flubb o flumma lite på det! Jävlar va de slo på knas här hemma blev det, Vakna med ont lite överall o är fortfarande lite flummig. Skulle j´´ju ga 3-2.5 tab kvar men alla saknas utom en halv.... Å^ngest på det. Borde nog ta den åxå. GÅr även på iss men imed detta läs knasa kanske jag ska ta mina riltain på 120mg ochelvanse på 110mg... uo peace till er alla BLANDA INTE denna kombo om ni inte vill få rediga blackouts .. Peace
Citera
2015-06-10, 07:20
Medlem
Primalskris avatar
Nifoxipam, pyra och butyrfrntanyl=huvudvärk?

Ja rubriken säger det mesta.
Jag blandade igår kväll två st nifoxi, två st pyra samt någonstans 20-40 mg butyrfentanyl.
Båda bensona kommer från cs.
Jag sov åtminstone hela natten igenom utan att vakna vilket jag inte har gjort de senaste nätterna innan, men när jag vaknade hade jag en kraftig huvudvärk som strålade ner i nacken.
Kan det vara den kombinationen som orsakade detta eller har jag kanske bara legat konstigt när jag sov?
Är kombon benso-opioider mindre bra eller är det ingen fara med det?

Hade även tidigare under dagen nosat lite på 4-mpd samt tidigare under kvällen lite 2-mmc.
Kan stimulanterna ha spelat in?
Jag är dumt nog ganska dåligt påläst när det kommer till olika kombinationer.

Till MOD; skulle jag ha placerat den här tråden i "kan jag blanda det här" tråden, någon annan forumdel, eller om ämnet redan behandlas i en annan tråd så ber jag om ursäkt, och ni får gärna flytta den här eller hänvisa till ev rätt kategori/tråd.

Mvh
Citera
2015-06-13, 21:57
Medlem
OnTheWeeds avatar
Kan jag blanda iktorivil 2mg med Mirtazapain 30mg?
Citera
2015-06-13, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Kan jag blanda iktorivil 2mg med Mirtazapain 30mg?
Ja.
Citera
2015-06-13, 23:29
Medlem
OnTheWeeds avatar
har idag intagit några iktorivil och mirtazapin. Skulle det funka om jag tog Acetylfentanyl också? Vill blir skön o glo på tv
Har en ikto under tungan nu vad det spelar för roll
Citera
2015-06-13, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
har idag intagit några iktorivil och mirtazapin. Skulle det funka om jag tog Acetylfentanyl också? Vill blir skön o glo på tv
Har en ikto under tungan nu vad det spelar för roll
Ikto och Mirtazapin är lugnt.
Citera
2015-06-13, 23:53
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ikto och Mirtazapin är lugnt.
Vet hur det är med AF?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera