Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymare
Mig veterligen är han misstänkt för 4 olika rubriceringar av sexualbrott, han skall behandlas därefter och inte särbehandlas.
Jo jo, du säger det... Och ju mer han särbehandlas desto envisare förnekar du att det har hänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymare
Vare sig kvinnorna eller MN är misstänkta för något brott. Även de personerna skall behandlas därefter och inte särbehandlas.
Det är dom visst. Kanske inte i juridisk mening men nyss så gick det väldigt bra för dig att uttala dig om andra typer av skuld och misstanke så vad sägs om att vara lite konsekvent?
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymare
Du hävdar att MN beter sig som en nazist.
Ja hon och hennes lakejer påminner mer och mer om nazister. Dock sa jag inte att hon var nazist utan Nynazist (med anspelning på namnet Ny) som alltså är en avart och inte en exakt kopia av originalet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymare
Då har du en mycket märklig verklighetsuppfattning. Ska vi ta Nazism enligt wikipedia:
Nej, det räcker gott att konstatera att likheterna är flertaliga och att hon enligt din egen Lambertianska rättssyn kan betraktas som sannolikt är skyldig med följd att man kan slänga sig med det påståendet som om det vore fakta på samma sätt som du gör varje chans du får gällande Assange.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymare
Hur i hela friden kan du tycka att detta passar in på MN och hennes agerande?
Oj, du har hittat ett textstycke som beskriver den tyska nazismen för 70 år sedan och genom att studera olikheter med just detta textstycke så har du kommit fram till att inga nazistiska förtecken förekommer. Briljant! Du borde få leda en egen sanningskommission i Mariannes nya rike.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymare
Förutom att detta är helt befängt så är det att nedvärdera hemskheterna med verklig nazism och det som hände under förintelsen. Att ens antyda att motsvarande eptitet gäller för MN diskvalificerar din verklighetsuppfattning från all vidare diskussion kring ämnet JA enligt min mening.
Inte mer befängt än att inte lära sig av historien.
Yttrandefrihet är det första man behöver tumma på för att återupprepa den delen av historien och där står tydligen du i frontlinjen för ett avskaffande.