2015-06-08, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
imorgon kan du se om utb skett sen är det upp till banken när du får pengarna

Ok, tack! pengarna kvittar, mest orolig för jobbig granskning pga diverse försäljningar..
2015-06-08, 11:39
Medlem
Nån med Handelsbanken som fått ännu?
2015-06-08, 11:40
Medlem
Sitter och väntar jag med ...
2015-06-08, 11:43
Medlem
Ska betala in pengar.
När och hur kommer kravet? På vanlig faktura i posten?
2015-06-08, 11:44
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strekronors
Nån med Handelsbanken som fått ännu?

Inte fått något.
2015-06-08, 11:45
Medlem
Blygfisens avatar
Det märks att det är högtryck för bankerna, appen strular.
Ska bli spännande om mina avdrag gick igenom
2015-06-08, 11:46
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enron
Ok, tack! pengarna kvittar, mest orolig för jobbig granskning pga diverse försäljningar..

Så underbart att läsa att "pengarna kvittar" för alla här på tråden. Ungefär som den där nissen i Torsk på Tallinn, som under hela dejtingresan, hävdade att han egentligen inte behövde åka på dejtingresor, utan att han hade alla de brudar han behövde, ändå...
2015-06-08, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Det märks att det är högtryck för bankerna, appen strular.
Ska bli spännande om mina avdrag gick igenom

Hoppas du inte fuskade med något! ;-) Är väl värre straff för sånt i vårt avlånga än diverse avskyvärda brott mot kvinnor och barn.
2015-06-08, 11:48
Medlem
Tittat skattekontot och som för alla andra så ligger jag på noll, men det samma står för kronofogden (dvs 0).
Har en skuld som ligger hos KF och väntar på påskrift, men har skjutit på det just för att slippa tvångsbetala.

Tror ni jag får fullt belopp tillbaka eller uppdateras det tills imorgon och KF tar sin del?
2015-06-08, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Så underbart att läsa att "pengarna kvittar" för alla här på tråden. Ungefär som den där nissen i Torsk på Tallinn, som under hela dejtingresan, hävdade att han egentligen inte behövde åka på dejtingresor, utan att han hade alla de brudar han behövde, ändå...

Givetvis kvittar det inte på det sättet, jag vill ju ha dom.. Menade mest att det spelar ingen roll om jag får dom denna vecka eller längre fram, bara jag slipper börja härja i papper som inte finns m.m ;-)
2015-06-08, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna

Haha ja Magnus, mr kuuuk! Sitter och väntar otåligt jag me på pengarna.
2015-06-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Tittat skattekontot och som för alla andra så ligger jag på noll, men det samma står för kronofogden (dvs 0).
Har en skuld som ligger hos KF och väntar på påskrift, men har skjutit på det just för att slippa tvångsbetala.

Tror ni jag får fullt belopp tillbaka eller uppdateras det tills imorgon och KF tar sin del?

Om jag inte minns fel så blev en bekant blåst på hela skatteåterbäringen som gick direkt till KF (såvida han inte sa det för att blåsa dom han hade privata skulder till)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in