2015-06-08, 10:34
Medlem
Gtths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Men spelar det nån roll om du ser dom idag eller fredag ?

Dom gör bättre nytta på börsen än i den virtuella banksfären!
2015-06-08, 10:36
Medlem
När Svenska Spel bytte bank från Nordea till Swedbank tar det numera en extra bankdag att få ut pengar, trots man har Swedbank, så misstänker Swedbank kommer vara sämst på detta.
2015-06-08, 10:44
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Eller ja, socbidrag kanske det inte är men bidrag som bidrag. Behöver pengarna nu, kanske var dumt att shoppa upp alla mina pengar i helgen på öl och pizza. Tror ni man kan lämna tillbaka de oöppnade ölen till systembolaget och få tillbaka pengar?

Pengarna kommer alltså senast på torsdag?..

Det där med pilsnern funkar nog, men är rädd för att pizzerian nekar pengarna tillbaka för en tillbakalämnad pizza
2015-06-08, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenquist
där kom pengarna. tackar

har Nordea

Jag har också Nordea, men inget har poppat upp för mig än
2015-06-08, 10:46
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Haha, nej. Köp några tuber ärtsoppa med fläsk till ölen. 7-8 kr styck så har du en skål med över 400 kalorier.
Mm, ska handla lite idag. Har lite tomma burkar som kan jag panta så det räcker till blodpudding, ärtsoppa, morötter och havregryn. Jävla pissland vi lever i, varför höjer dom bara inte bidragen?

Aja, ska nog klara mig till fredag iaf, sen blir det att sätta sprätt på pengarna! Hehe
2015-06-08, 10:47
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahjnen
Jag har också Nordea, men inget har poppat upp för mig än
Hen retas med dig,klart hen inte fått ngt än, utbet börjar im förmiddag, har både nordea o swedbank o har ej fått in ngt trots alltid blad de första som får varje år.
2015-06-08, 10:49
Medlem
Swedbank är aldrig först ut nej..det har aldrig kommit in på kontot till att börja med innan skattekontot har uppdateras. Mest troligt imorgon efter 14 eller så löpande under onsdagen.
2015-06-08, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Hen retas med dig,klart hen inte fått ngt än, utbet börjar im förmiddag, har både nordea o swedbank o har ej fått in ngt trots alltid blad de första som får varje år.

Vet fler som fått sina från Nordea så han har nog rätt
2015-06-08, 11:07
Medlem
Yehoo.. Någon som har SEB och fått ut några cash?
2015-06-08, 11:24
Medlem
Hur långt innan man får pengarna brukar man se på skattekontot om det kommer ske en utbetalning?
2015-06-08, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enron
Hur långt innan man får pengarna brukar man se på skattekontot om det kommer ske en utbetalning?

imorgon kan du se om utb skett sen är det upp till banken när du får pengarna
2015-06-08, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enron
0.

Det brukar bara komma direkt in på kontot. Som någon skrev så finns cashen hos bankerna redan och vi väntar bara på att bankerna ska behandla dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in