2015-06-03, 22:13
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Ingen aning hur du skulle reagera. Själv skulle jag ha en mysig kväll,sen somna skönt

Jag tog en tablett för ett tag sen som börjar verka nu. Det börjar kännas riktigt trevligt.
Citera
2015-06-03, 22:30
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Afan! ja jag har tidigare varit i djup missbruk men brukar kontinuerligt just nu. Just därför jag frågade, för att flubb har jag förstått det som en "lömsk" bensodiazepin, typ som att den kan slå dagen efter etc. Jag vill ju kunna stila mig eftersom droger absolut inte tolereras där jag är. Men jag har bra poker face eller vad man ska kalla det. Dock kan det brista ordentligt med flub. Jag är ju sugen som fan på o ta en nu! Men ska pissa på fredag eller måndag. Antagligen måndag. Kan jag vara ren tills dess då på en lila? vet inte mg, men tror de är på 0.75mg-1mh
Jag va ren en gång på sticka när jag hade tätt ett par mg 2 dygn innan pissprovet. Fast sånt där är ju oerhört individuellt.

Mvh
Citera
2015-06-04, 00:00
Medlem
pennoks avatar
Testar igen. Någon måste ju ligga inne med info

Citat:
Någon som vet hur symtomen vid blandning av modafinil och citalopram yttrar sig? Andnöd hjärtklappning kramprisk?

(Hög dos citalopram 60mg).

Eller hur farligt det är?

antar att man inte får något svar men värt ett försök.
Citera
2015-06-04, 15:04
Medlem
Zinkpastans avatar
Hej,

Om man är helt nybörjare med Temgesic och Oxy och tänkt ta båda. Hur lång tid måste man vänta mellan gångerna? Om jag tar låt oss säga 5st 0.2mg temgesic, vilket är en nybörjar dos har jag för mig. Kommer Temgesicen blockera effekten av oxycontinet om jag tar det om typ 3-4 dagar? Finns det liksom någon riktlinje där, hur länge man ska vänta för att få ut full effekt av oxycontinet?

Har försökt att hitta svar på detta men mest hittat folk som går på sånt här regelbundet osv. Vissa säger att man måste vänta 48h och andra säger flera dygn.

Tusen tack för svar.
Citera
2015-06-04, 21:24
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Ingen aning hur du skulle reagera. Själv skulle jag ha en mysig kväll,sen somna skönt

Hehe, det som hände va att jag blev sjukt flöddrad och åt upp alla mina stilnoct o somnade. Men jag lämnade iallafall alla benso som jag hade kvar som tur är
Citera
2015-06-05, 12:21
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinkpastan
Hej,

Om man är helt nybörjare med Temgesic och Oxy och tänkt ta båda. Hur lång tid måste man vänta mellan gångerna? Om jag tar låt oss säga 5st 0.2mg temgesic, vilket är en nybörjar dos har jag för mig. Kommer Temgesicen blockera effekten av oxycontinet om jag tar det om typ 3-4 dagar? Finns det liksom någon riktlinje där, hur länge man ska vänta för att få ut full effekt av oxycontinet?

Har försökt att hitta svar på detta men mest hittat folk som går på sånt här regelbundet osv. Vissa säger att man måste vänta 48h och andra säger flera dygn.

Tusen tack för svar.
Buprenorfin har lång halveringstid så det kan ta några dagar innan du får full effekt av oxykodonet. Jag hade istället käkat upp oxykodonet först och tagit buprenorfinet när det är slut då oxykodone inte blockerar buprenorfin. Om du hade varit fysiskt beroende hade du blivit sjuk om du tar det i den ordningen men som nybörjare är det ingen fara.
Citera
2015-06-05, 13:46
Medlem
Hej har fått utskrivet av 2 olika läkare
nozinan 25mg till kvällen
Lyrica 300mg 150 morgon 150 kväll
xanor 1mg två ggr /dag
Imovane 7.5mg till natten
citodon 60 mg /dag.
undrar om någon vet om detta är en farlig cocktail.
Citera
2015-06-05, 14:30
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma754
Hej har fått utskrivet av 2 olika läkare
nozinan 25mg till kvällen
Lyrica 300mg 150 morgon 150 kväll
xanor 1mg två ggr /dag
Imovane 7.5mg till natten
citodon 60 mg /dag.
undrar om någon vet om detta är en farlig cocktail.

Jag tror läkarna vet vad dom gör, de flesta läkarna kollar din journal över vad du har för andra mediciner, tar du de doser de gett dig och vid de tillfällen de är ordinerade för så är de ingen fara i mina ögon med de kombinationerna!

Mvh.
Citera
2015-06-06, 13:08
Medlem
SDKZs avatar
Onsdag 30mg stilnoct, 2mg klonazepam, 1mg alprazolam och cannabis. Fredag. 3mg alprazolam, 4mg klonazepam en 40cl öl och cannabis utan tolerans. Riktigt mysiga kvällar måste jag säga. Klonazepam + alprazolam = bästa kombon måste jag säga.!
Citera
2015-06-06, 18:32
Medlem
blazns avatar
Går det bra att blanda Flunitrazepam med Concerta?
Citera
2015-06-06, 18:36
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazn

Ja
Citera
2015-06-06, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Ja, men flunitrazepam kommer minska effekten av Concertan. Jag blir själv sjukt trött på 1 mg Flunitrazepam så det hade förstört mycket för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in