2015-05-28, 04:31
Bannlyst
tjena alla som e uppe

sitter o har druckit heinecken i 6 timmar e inne på min 10de öl för min farsa fixade en flak till mej

min vän undrade om ja vill komma ut på torget o röka en joint, hur blir man då allså på cannabis o alkohol ? ska till-läggas att jag har rökt 7 cigg under tiden
Citera
2015-05-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
tjena alla som e uppe

sitter o har druckit heinecken i 6 timmar e inne på min 10de öl för min farsa fixade en flak till mej

min vän undrade om ja vill komma ut på torget o röka en joint, hur blir man då allså på cannabis o alkohol ? ska till-läggas att jag har rökt 7 cigg under tiden
Man måste röka halsbloss!!

Ontopic:

Kan jag mixa 3-fpm och NEB "på pappret" som en engångsgrej?

Drog faktiskt ett litet streck NEB för 10 min sen o efter att ha kört fpm tidigare. Mår bra men klev på lite nojja. Är det nån som har kört denna combo?

Har för mig att jag hört nån gammal polare sagt att blanda två frisättare är inte LIKA neurotoxiskt som att mixa med en "hämmare"?
Citera
2015-05-30, 19:19
Medlem
pennoks avatar
Någon som vet hur symtomen vid blandning av modafinil och citalopram yttrar sig? Andnöd hjärtklappning kramprisk?

(Hög dos citalopram 60mg).

Eller hur farligt det är?

antar att man inte får något svar men värt ett försök.
Citera
2015-06-02, 23:56
Medlem
STESOLID IMOVANE ALVEDON?
Hej!
Är ny här och har letat å letat efter svar på min fråga men hittar inget och vet inte riktigt hur allt här fungerar än så jag testar att fråga här och hoppas på (snabba) svar

Jag brukar amfetamin näst in till dagligen och tog sista bomben i eftermiddags.
Men är fruktansvärt feg när de kommer till att blanda olika saker och är inte så påläst om vad man kan och inte kan blanda..

Jag undrar om det är farligt att blanda : Stesolid 10mg, 2 Alvedon och 1-2st Imovane?
Hur tungt/djupt sover man?
Hur känner man sig dagen efter?

Jag vill inte sova såpass hårt att jag inte vaknar av ljud jag vanligtvis vaknar av eller om de tex skulle ringa på telen.

Tacksam för så snabbt svar som möjligt
Citera
2015-06-03, 00:07
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hus14syndrom
Hej!
Är ny här och har letat å letat efter svar på min fråga men hittar inget och vet inte riktigt hur allt här fungerar än så jag testar att fråga här och hoppas på (snabba) svar

Men är fruktansvärt feg när de kommer till att blanda olika saker och är inte så påläst om vad man kan och inte kan blanda..

Jag undrar om det är farligt att blanda : Stesolid 10mg, 2 Alvedon och 1-2st Imovane?

Jag vill inte sova såpass hårt att jag inte vaknar av ljud jag vanligtvis vaknar av eller om de tex skulle ringa på telen.

Det går bra att blanda. Den andra frågan kan man ju inte ge ett svar på. ta bara en imovane om du nu måste vakna tidigt lr dylikt.
Citera
2015-06-03, 00:13
Medlem
Okej

Tack så mycket och zzZ God Natt Zzz
Citera
2015-06-03, 00:29
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hus14syndrom
Hej!

Vid så låga doser ska de inte vara några problem alls att vakna upp när klockan ringer etc. Stesoliden har ju extremt lång halveringstid, så finns en minimal risk att du känner dig lite avslappnad dagen efter men inget "rus" direkt. Och Imovane har en mycket kort halveringstid, så när du vaknar dagen efter intag så är de som bortblåsta ur kroppens system

Så du kan va lugn över den kombinationen! De farliga i den kombon är nog Alvedonen haha! (Slitar på levern)

Mvh.
Citera
2015-06-03, 18:03
Medlem
Tja jag har precis fårtt 5 st lila Flubromazolam och skall inta en av dessa på måndag hade jag tänkt. Varje måndag tar jag även sub (pga omständigheter kan jag bara ta sub 1-2 ggr i veckan men detta hör inte till) så jag blir ganska skön av suben eftersom jag tar de så få ggr i veckan. Nu när jag har fått dessa Flubromazolam undrar jag om dessa två går att blanda bra? Jag vet att Bensodiazepiner och Opiater/opioider är sköna att blanda, men nu är det så att jag har inte provat flub tidigare..
Efter att ha läst en del om denna bensodiazepin verkar den helt galen. Kan tydligen slå på som fan, och jag såg på någon hemsida att de kan vara direkt dödligt att blanda med just heroin, vilket jag inte ska ta men ändå, det är en opiat.

Så är det någon som har blandat dessa två? För/nackdelar. Jag vill bli skön men ändå kunna stila mig. Har medikinet/ritalin nära till hands om jag skulle bli för "down" Ska bli spännande måndag! undrar också om någon vet om 1-2 flubs är ute ur systemet om jag skulle ta på måndag o behöva pissa på fredag? Suben är lugnt de är ute nps.

Tänkte ta 2-4mg sub och ja 1 flub. vet inte mg på dom än för jag fick dom precis o han som skickat dom inte nämnt de än men iaf tror jag de ligger på 0.25-1mg. " Tänker givetvist kolla upp innan jag pular i mig"

Ursäkta långt inlägg men ville få med allt så detaljerat som möjligt. Tack hoppas på svar inom kort! Peace
Citera
2015-06-03, 20:18
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Tja jag har precis fårtt 5 st lila Flubromazolam och skall inta en av dessa på måndag hade jag tänkt. Varje måndag tar jag även sub (pga omständigheter kan jag bara ta sub 1-2 ggr i veckan men detta hör inte till) så jag blir ganska skön av suben eftersom jag tar de så få ggr i veckan. Nu när jag har fått dessa Flubromazolam undrar jag om dessa två går att blanda bra? Jag vet att Bensodiazepiner och Opiater/opioider är sköna att blanda, men nu är det så att jag har inte provat flub tidigare..
Efter att ha läst en del om denna bensodiazepin verkar den helt galen. Kan tydligen slå på som fan, och jag såg på någon hemsida att de kan vara direkt dödligt att blanda med just heroin, vilket jag inte ska ta men ändå, det är en opiat.

Så är det någon som har blandat dessa två? För/nackdelar. Jag vill bli skön men ändå kunna stila mig. Har medikinet/ritalin nära till hands om jag skulle bli för "down" Ska bli spännande måndag! undrar också om någon vet om 1-2 flubs är ute ur systemet om jag skulle ta på måndag o behöva pissa på fredag? Suben är lugnt de är ute nps.

Tänkte ta 2-4mg sub och ja 1 flub. vet inte mg på dom än för jag fick dom precis o han som skickat dom inte nämnt de än men iaf tror jag de ligger på 0.25-1mg. " Tänker givetvist kolla upp innan jag pular i mig"

Ursäkta långt inlägg men ville få med allt så detaljerat som möjligt. Tack hoppas på svar inom kort! Peace
Om du har en bra vana av benzo och sub i kombination bör det va lugnt med en lågdos flubb. Fast just flubromazolam är oerhört lömsk benzo. Det kan vara farligt. Jag har blandat sub och klonazolam en gång. Däckade stående iprincip.

Ta det försiktigt är mitt råd.
Citera
2015-06-03, 20:42
Medlem
SDKZs avatar
Hej har typ vart ren nu i 6 månader så har ingen tolerans på nått av dem.

Jag åt först en 2mg iktorivil 1mg xanax sen rökt kanske 0.7g hasch. Är dock rätt sugen på en stilnoct 10 mg vilken av effekterna kommer jag mest troligt råka ut för?

1. Äta upp alla piller
2. Dra något riktigt dumt son att göra Slut med tjejen.
3 ringa alla jag känner klockan 3.00
4. Trippa
5. Ha en mysig kväll.
6. Däcka.

Tacksam för svar
Citera
2015-06-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Hej har typ vart ren nu i 6 månader så har ingen tolerans på nått av dem.

Jag åt först en 2mg iktorivil 1mg xanax sen rökt kanske 0.7g hasch. Är dock rätt sugen på en stilnoct 10 mg vilken av effekterna kommer jag mest troligt råka ut för?

1. Äta upp alla piller
2. Dra något riktigt dumt son att göra Slut med tjejen.
3 ringa alla jag känner klockan 3.00
4. Trippa
5. Ha en mysig kväll.
6. Däcka.

Tacksam för svar

Ingen aning hur du skulle reagera. Själv skulle jag ha en mysig kväll,sen somna skönt
Citera
2015-06-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Om du har en bra vana av benzo och sub i kombination bör det va lugnt med en lågdos flubb. Fast just flubromazolam är oerhört lömsk benzo. Det kan vara farligt. Jag har blandat sub och klonazolam en gång. Däckade stående iprincip.

Ta det försiktigt är mitt råd.

Afan! ja jag har tidigare varit i djup missbruk men brukar kontinuerligt just nu. Just därför jag frågade, för att flubb har jag förstått det som en "lömsk" bensodiazepin, typ som att den kan slå dagen efter etc. Jag vill ju kunna stila mig eftersom droger absolut inte tolereras där jag är. Men jag har bra poker face eller vad man ska kalla det. Dock kan det brista ordentligt med flub. Jag är ju sugen som fan på o ta en nu! Men ska pissa på fredag eller måndag. Antagligen måndag. Kan jag vara ren tills dess då på en lila? vet inte mg, men tror de är på 0.75mg-1mh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in