Tja jag har precis fårtt 5 st lila Flubromazolam och skall inta en av dessa på måndag hade jag tänkt. Varje måndag tar jag även sub (pga omständigheter kan jag bara ta sub 1-2 ggr i veckan men detta hör inte till) så jag blir ganska skön av suben eftersom jag tar de så få ggr i veckan. Nu när jag har fått dessa Flubromazolam undrar jag om dessa två går att blanda bra? Jag vet att Bensodiazepiner och Opiater/opioider är sköna att blanda, men nu är det så att jag har inte provat flub tidigare..
Efter att ha läst en del om denna bensodiazepin verkar den helt galen. Kan tydligen slå på som fan, och jag såg på någon hemsida att de kan vara direkt dödligt att blanda med just heroin, vilket jag inte ska ta men ändå, det är en opiat.
Så är det någon som har blandat dessa två? För/nackdelar. Jag vill bli skön men ändå kunna stila mig. Har medikinet/ritalin nära till hands om jag skulle bli för "down"

Ska bli spännande måndag! undrar också om någon vet om 1-2 flubs är ute ur systemet om jag skulle ta på måndag o behöva pissa på fredag? Suben är lugnt de är ute nps.
Tänkte ta 2-4mg sub och ja 1 flub. vet inte mg på dom än för jag fick dom precis o han som skickat dom inte nämnt de än men iaf tror jag de ligger på 0.25-1mg. " Tänker givetvist kolla upp innan jag pular i mig"
Ursäkta långt inlägg men ville få med allt så detaljerat som möjligt. Tack hoppas på svar inom kort! Peace