2015-06-03, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillgoalie
Ni som varit dr, hur gr man med kk? Vill ju inte missa ngon spelning

Kan ngra frklara hur de visiterade vid entre?
Mat vetefan hur du ska gra med, men visiteringen var kass. Eller bra, beror p hur man ser det, dom knde lite p en p sidorna typ.
Citera
2015-06-03, 05:44
Medlem
Det finns ingen tid fr mat under SB!!!! Men ta med filt och sl upp en picknick, funkar skert. Skmt sido s r mitt tips att ta allt innan, dricka mycket vatten och sen supa sig redls. Det sista man tnker p dr inne r mat, och att ka fr det r vrdelst om du inte tnker vara dr frn ppning till stngning.
Citera
2015-06-03, 06:29
Medlem
Menarens avatar
Mat? Det kkar man innan! Sen r det bara att kra p. Finns mathak dr men d fr du ka i 100 r. Jag drack mig mtt p l d man var tvungen att halsa 3-4 l p raken. Man vill inte missa ngonting.

Visiteringen var att dom knde lite utanp byxfickorna. Det var i fr sig vid rusningstid och det var 3000 pers som skulle in samtidigt. Dom r skert mer nogrannare nr det r glest.
Citera
2015-06-03, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Kunnig publik som inte knner till 2 av vrldens 5 strsta tranceproducenter...

Haha, arg?
Ska vi vara sna s vet jag faktiskt vilka bda r sen tidigare, dock aldrig sett dom tillsammans under samma namn frut d trance inte r det jag lyssnar p mest direkt. Drav "upptckte" jag dom nr jag kollade igenom alla bokningar.
Citera
2015-06-03, 09:12
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fppE
Haha, arg?
Ska vi vara sna s vet jag faktiskt vilka bda r sen tidigare, dock aldrig sett dom tillsammans under samma namn frut d trance inte r det jag lyssnar p mest direkt. Drav "upptckte" jag dom nr jag kollade igenom alla bokningar.
+1 p denna! Visste inte att Ferry och Markus hade gtt ihop utan trodde det var ngon strre internationell trance-akt jag aldrig hrt talas om innan jag visste att det var dessa tv legender!
Fr vrigt kan deras spelning (p lrdagkvllen?) nog bli en av festivalens tyngsta och mest musikaliska.
Senast redigerad av TintinoDbambino 2015-06-03 kl. 09:14.
Citera
2015-06-03, 09:40
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Men frmodligen s fick The Island honom efter att SB sket i att boka. Guetta har hllit en jmn och vldigt hg niv p alla hans spelningar i Sverige/Summerburst s den enda pajasen r du.
Det kanske du tycker, men jag anser att Baguetta r och kommer frbli en pajas men det betyder inte att han alltid varit det. Jag respekterar artister som r principfasta och producerar musik i motvind eftersom de lskar musiken de skapar och framtrder med, inte fr att det finns mer pengar att tjna.
Med rge p att han r sell-out anser jag honom ocks vara en jvligt enformig DJ nufrtiden, vilket med andra ord definieras som trkig i min ordbok.
Senast redigerad av TintinoDbambino 2015-06-03 kl. 09:51.
Citera
2015-06-03, 12:14
Medlem
Inte frvnad att Avicii floppade, har sett honom tv gnger innan det hr och han har fan varit lika dlig alla gngerna. Om det inte vore fr att polarna ville se honom under SB s hade jag bojkottat honom, trttare artist fr man leta efter.
Citera
2015-06-03, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Var inte s forbannat skitnodig, du vet precis vad han menar. "Fa igang publiken" = Artisten spelar latar den stora majoriteten blir glada och kanner igen --> battre stammning pa dansgolvet
Suck.., dessa overpretentiosa svin som tror de ar nagon sort av mer sofistikerade EDM-fans for att de lyssnar pa en mer alternativ genre an stora massan.

OnT;
Satan vilken harlig helg, och kunde GBG ha mer tur med vadret eller? Jag sag knappt ett brak pa hela helgen, och tyckte den nya layouten pa Ullevi gjorde det mycket lattare att ta sig fram och tillbaka till scenen. Lite drygt med herrarnas toaletter sa lang borta bara.

A^I levererade en bra avslutning forsta kvallen, och blev som ett barn pa julafton nar Alesso klev pa med Garrix

Nu ar det bara att se fram emot Ultra Europe och Tomorrowland!

Tack! ntligen ngon som frstr ngot ganska s banalt uttryck. Man behver inte anvnda srskilt mnga hjrnceller fr att frst vad jag menade med "f igng publiken".
Citera
2015-06-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Haha till er alla som sa innan att man borde flytta orion till Mainstage i r: De va typ 50-100 pers dr p dagtid och 200-500 p kvllen.

va dock sjlv dr lite grann d hardstyle inte alls r ngot dligt men lite sjlvinsikt r p sin plats fr flashbacks orion-maffia!

Haha precis. Tror inte att Orion-musiken r srskilt stor fr den breda massan. S det r bra att den har en egen scen bredvid.
Citera
2015-06-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Handlar ju inte om att vara pretentis alls, snarare om att fredra en publik som respekterar varandra och frstr att man inte kan hoppa p folk, knuffas och starta mosh pits till vart och varannat drop i varje lt. Att bli glad och sjunga till en lt har inget med att fucka ur okontrollerbart p dansgolvet och inte bry sig om sina medmnniskor i publiken att gra.

Den stora delen av publiken startar inte skallade moshpits. Hller med dig om att det r ganska s strande med folk som startar moshpits. Ngot som r mindre respektlst finns faktiskt inte.

Nej, de som trngs och knuffas kan dra!
Citera
2015-06-03, 14:15
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Haha precis. Tror inte att Orion-musiken r srskilt stor fr den breda massan. S det r bra att den har en egen scen bredvid.

Ganska sknt skulle jag vilja uttrycka det som. Hellre kunna njuta av musiken med frre personer n att "njuta" av musiken med ett gng fjortisar.
Citera
2015-06-03, 14:27
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Visiteringen var att dom knde lite utanp byxfickorna. Det var i fr sig vid rusningstid och det var 3000 pers som skulle in samtidigt. Dom r skert mer nogrannare nr det r glest.

I Stockholm s tycker jag att de visiterade mig rtt bra. De kollade mina fickor, ville att jag skulle ppna jackan samt skte igenom min vska noggrant. Kanske beror p att jag r tjej dock. Det var nog runt klockan tta p kvllen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in