Citat:
Ursprungligen postat av
Magban
Hur vet du att hailb0p är allsmäktig och inte en rejäl outsider som spelar CS dagarna i ända 35år gammal i pojkrummet hemma hos morsan och farsan?
Många inlägg likt det hailb0p lämnat efter sig får nämligen åtminstone mig att undra om de någonsin går utanför dörren, eller om de någonsin besökt en stad med fler än 50.000invånare.
I mina ögon är hailb0p verklighetsbefriad, då hen uppenbart inte vet hur verkligheten ser ut. Tycker det är fel att du i detta läge utmålar hen som allsmäktig.
I min värld känns det mer troligt att kontrollanter överreagerat och tagit till övervåld än att en busschaufför helt plötsligt fått för sig att bita en av kontrollanterna.
Ni som påstår att något måste triggat kontrollanterna, på vilket sätt menar ni att det är naturligare att tro att en busschaufför biter en kontrollant?
Jag var ironisk men det tror jag att du egentligen fattade.
Det är självklart mer "naturligt" att kontrollanter är hårdhänta än att bussförare är det mot kontrollanter. Det finns det ingen historia för. Vad jag vet iaf, jag har aldrig hört talas om att någon bussförare har hoppat på kontrollanter. Det finns ingen anledning för föraren att göra det.
Håller med om att halib0p verkar helt verklighetsbefriad.