2015-05-28, 07:46
Medlem
Är det inte lite skrattretande att Josefin Pettersson är ihop men jones laurussi.... fast jones laurussi tvärvägrar att lägga upp en enda bild på instagram med Josefin pettersson på, han bara lägger upp bilder på sig själv och sin 10-åriga son.
Citera
2015-05-28, 07:47
Medlem
Såg att good old Irene Andersen ska tävla på ifbb pro Omaha pro i helgen....spännande.
Citera
2015-06-01, 18:59
Medlem
Självklart använder sig sig folk inom bodybuilder/fitness industrin men har ni inte bättre för er än att prata om Emma och Helenes läggning, doping kontroller? Eva L-B? Irene Andersson , elitinette m.fl.
Hälsan te.x? Det kan finnas förklaringar till allt.

Om de har åkt fast för doping, är de sämre för att just dem råkar få lämna prov?
Gissa hur många i mitt yrke jag träffar som använder sig av dopingklassade läkemedel men som inte åker fast och det är fitness, bikini fitness, Brottare, shackspelare, cyklister, bodybuilders.
Det finns en anledning till att läkemedel tillverkats ifrån början, det tål att tänkas på.
Palmell har lämnat dopingtest ett nyligen och det var neg.
Sedan är hon extrem till utseendet med den skrämmande låga fettprocenten hon har. Sedan lider hon av en ovanlig sjukdom som jag sett henne skriva på FB och jag skulle aldrig byta med henne för allt i världen. Addisons sjukdom i kombination Amyloidos , Familiär medelhavsfeber. Alla är med dödlig utgång. Mediciner krävs resten av livet. Bla en steroid som kallas hydrokortison, Det ger viktuppgång, muskelnedbrytning.
Skenet bedrar, men hon har tävlat och tagit sig upp.

är det lika illa med manliga bodybuilders som dopar sig? Nej, fördomar tycker jag inte om.
Citera
2015-06-01, 20:42
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Sofia var ju en riktig pangbrud! Linda Fodor blev så jävla osexig efter den där dopninghärvan på något sätt. Jag mår alltid illa nu när jag ser bilder på henne. Usch!

Vad var det för dopinhärva hon ingick i? Hon var nämligen en gammal personlig favorit.
Citera
2015-06-01, 21:48
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Bry dig inte om Angel-1 och hans/hennes uttalanden. Alla verkar trycka om man ska tro den användaren.

Ja man undrar verkligen vad hennes besatthet i de här frågorna bottnar i.
Citera
2015-06-02, 14:20
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Såg att good old Irene Andersen ska tävla på ifbb pro Omaha pro i helgen....spännande.

Fy fan. Hon ser hemsk ut Den där man-kvinnan har väl åkt dit för doping åtminstone en gång.

Någon som vet hur det gick för henne i tävlingen?
Citera
2015-06-02, 14:24
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vad var det för dopinhärva hon ingick i? Hon var nämligen en gammal personlig favorit.

Var det inte den som hennes kille/man torskade i? Han langade en hel del och åkte dit
Har för mig att hon klarade sig eftersom hon spelade oskyldig och sa att hon inte visste nåt.
Citera
2015-06-03, 11:44
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Håller med, Helen är inte lesbisk. Hon var tillsammans med Lasse som hon har gym med, förlovade tills han var otrogen.
Berätta gärna mer om avstängningen? Spekulerar du eller har du bevis? Snackas ingenting om det i träningsvärlden..

Bisexuell då om man utrycker sig så. Hon är väldigt svag för att kyssa andra tjejer och det är väldigt mycket Gulli gull har man hört från andra tävlande. Däremot dömmer jag absolut inte henne på något vis.
Citera
2015-06-03, 12:07
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Är det inte lite skrattretande att Josefin Pettersson är ihop men jones laurussi.... fast jones laurussi tvärvägrar att lägga upp en enda bild på instagram med Josefin pettersson på, han bara lägger upp bilder på sig själv och sin 10-åriga son.

För att han inte tycker om att visa sig offentligt med henne.
Han vill ha mys i hemmet men inte så mycket mera.
Har du hört henne prata?
Citera
2015-06-03, 15:25
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Citat:

Fjanten Jones vill säkert inte skylta med henne. Det kan bli ett hinder för honom när han ska ragga på andra damer Han är ju lite känd för att hålla på så
Citera
2015-06-04, 03:33
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Fjanten Jones vill säkert inte skylta med henne. Det kan bli ett hinder för honom när han ska ragga på andra damer Han är ju lite känd för att hålla på så

Han är nog ganska övertygad om att snart tröttna på Jossans eviga gnällpladder.
Citera
2015-06-04, 03:36
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas24
Finns det några intressanta kvinnliga fitnessprofiler i Helsingborgsområdet?
Amanda Bredén

https://instagram.com/amandabredenmodell/

I sann WT anda har hon nästan precis blivit mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in