2009-02-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nandro
Haha du jag tvivlar JÄVLIGT starkt på samtliga dina påståenden.
Du kanske borde ha postat ett par inlägg innan förtalskampanjen, så hade det verkat lite mer seriöst.
Snodde Seth dina tjejer i lågstadiet eller? varför så bitter?

haha, vad ja kan minnas är han inte ens härifrån! hittar han inte i mina gamla skolgataloger iaf

har några polare som tränar på hans gym, så jag vet att mina påståenden är sanna.
han verkar vara en hyvens kille o duktig coach iaf.
Citera
2009-02-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifk-ystad
haha, vad ja kan minnas är han inte ens härifrån! hittar han inte i mina gamla skolgataloger iaf

har några polare som tränar på hans gym, så jag vet att mina påståenden är sanna.
han verkar vara en hyvens kille o duktig coach iaf.

Dina polare har sett honom gå runt med utsmetat smink inne på gymmet? Ja det är klart att de har
Jag håller på dig!
Citera
2009-02-15, 18:12
Medlem
maaannens avatar
Hur går det hära då?

Såvitt jag vet & flera personer säger samma sak, är att det är inte roligt att hamna snett med 1 person som omnämns hära!

Inte Mr J.S ja syftar på!
Citera
2009-02-15, 21:08
Bannlyst
Susanne Backman

Hur är det med den kända kvinnliga fitness-profilen Susanne Backman - något skvaller om henne?
Citera
2009-02-15, 21:15
Medlem
En fruktpizzas avatar
...

Citat:
Ursprungligen postat av maaannen
Hur går det hära då?

Såvitt jag vet & flera personer säger samma sak, är att det är inte roligt att hamna snett med 1 person som omnämns hära!

Inte Mr J.S ja syftar på!

Okej. Jag antar att det är den ultraaggressiva, fullständigt livsfarliga och tokgalna handbollstjejen Johanna Heide som du tänker på i ditt inlägg - som lämnar allt övrigt att önska... Varför vill man inte hamna snett med henne, menar du..?

Om det nu inte är vår gode vän Slagefeldt som du tänker på, trots allt...

PS. Man FÅR faktiskt vara rädd ibland, även som vuxen man.

.
Citera
2009-02-15, 23:06
Medlem
maaannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Okej. Jag antar att det är den ultraaggressiva, fullständigt livsfarliga och tokgalna handbollstjejen Johanna Heide som du tänker på i ditt inlägg - som lämnar allt övrigt att önska... Varför vill man inte hamna snett med henne, menar du..?

Om det nu inte är vår gode vän Slagefeldt som du tänker på, trots allt...

PS. Man FÅR faktiskt vara rädd ibland, även som vuxen man.

.

Jaha, dina inlägg är roliga men detta var inte roligt! Tjejerna som har blivit utsatta för detta är det knappast roligt för heller!

Och den hära Slagefeldt är det inte jag menade haha

Annars är du bra & rolig Fruktpizzan!
Citera
2009-02-16, 08:44
Medlem
Candy_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaannen
Jaha, dina inlägg är roliga men detta var inte roligt! Tjejerna som har blivit utsatta för detta är det knappast roligt för heller!

Fan vad folk snackar mycket skit, Johanna är inte annat trevlig och att hon och Seth skulle gjort slut och att han dessutom skulle gilla smink är BULLSHIT!!!!! Personen som skriver detta borde tänka efter innan han skriver osanning igen.
Citera
2009-02-16, 13:50
Medlem
En fruktpizzas avatar
... .. . .. ... .. . .. ... .. . .. ...

Citat:
Ursprungligen postat av Mannen som inte bidrar med något skvaller överhuvudtaget

Okej. Vi tar det en gång till. Detta med tanke på att du inte förstod min illa dolda sarkasm första gången.

Säg vad du vet, eller strunta i att skriva inlägget.

Jag skall ge dig ett exempel på ett "noll-inlägg" som inte oss andra någonting överhuvudtaget: "Hejsan alla nyfikna räkodlare! Jag vet vem den där kända skådespelaren är som alla undrar över. Det är ingen rolig historia alls. Ni skulle bara veta vem han är! Ha det bra!" Intressant inlägg, eller..?

.
Citera
2009-02-17, 22:16
Medlem
En fruktpizzas avatar
...

Senaste nytt om såväl Slagefeldt, som om fröken Dumström:

Slagefeldt blev alltså som väntat omhäktad i ytterligare två veckor från och med igår. Eller som min gamla framlidna mormor alltid sade - "Nu håller det goda på att laga sig till..."

Nytt om lilla fröken Dumström. Tydligen så är det inte någon särskilt lukrativ sak att dubbelarbeta som hon gör. Dels så försöker ju fröken Dumström att sälja färg i en färgbutik för glatta livet, och sedan försöker hon ju sig även på att vinna olika bodybuildertävlingar. Båda verksamheterna ger uppenbarligen ett ytterst klentroget resultat.

Vad finns det då kvar att göra för en minst sagt extrovert och uppmärksamhetstörstande liten byggarflicka utan några pokaler, men som vill få pengar? Tja... Ryktet går att hon faktiskt "jobbar över"... Över vem/vilka vet jag dock inte i nuläget.

Detta snusk skall tydligen ske på en relativt frekvent basis, enligt olika källor som säger sig känna till vad som egentligen pågår. Fröken Dumström sägs alltså vara en "nattfjäril mot betalning", alltså till låns för dem som behöver tömma två olika sorters pungar!

Skall inte säga detta om Dumströms påstådda snuskeri med hundraprocents säkerhet då jag själv aldrig har efterfrågat denna typen av verksamhet, men det är lite väl många olika källor som pekar åt samma håll (hål?)...

.
Citera
2009-02-18, 18:52
Medlem
Kan infoga att Slagenfeldt också varit otrogen mot fröken Dumström. Vet det med säkerhet även om det är längesen. Vad är Slagenfeldt häktad för?
Citera
2009-02-18, 19:44
Medlem
Dumström är iaf riktigt het!
Citera
2009-02-19, 22:10
Medlem
En fruktpizzas avatar
......

Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
Dumström är iaf riktigt het!