2014-07-17, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunesLugg
Känns ju lite dubbelt det där, dels jäkligt bra initativ om det enbart hade handlat om att tjej Bodybuilding allt oftare stängs ute pga dom ser okvinnliga ut. Men samtidigt sägs ju inte det vara enda anledningen utan också att dom styrande tröttnat på att tjejerna lite överallt mer agerar porrstjärnor o viker ut sig.
Jävla moralpanik från de styrandes sida om jag får säga min mening.
Citera
2014-07-20, 08:15
Medlem
Någon som har nåt nytt om Phauline Svensson eller Ellitinett Vadlin? Är dom lika grova än?
Citera
2014-07-21, 14:13
Medlem
Ingen som sitter på lite skvaller om Hedi Vourela ? Hon är ju riktigt porrig
Citera
2014-07-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hantel666
Ingen som sitter på lite skvaller om Hedi Vourela ? Hon är ju riktigt porrig

Ser henne ofta på gymmet. Ser jäkligt vattnig ut mellan varven. Dessutom så tränar hon ofta efter stängning och skiftar mellan olika gym i Olofström om man kollar bilderna hon lägger ut på instagram. Kan ju verka lite misstänksamt. Ingen som har mer info? Har hon vikt ut sig t ex?
Citera
2014-07-24, 08:57
Medlem
Ingen som vet något?
Citera
2014-07-24, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yates666
Ser henne ofta på gymmet. Ser jäkligt vattnig ut mellan varven. Dessutom så tränar hon ofta efter stängning och skiftar mellan olika gym i Olofström om man kollar bilderna hon lägger ut på instagram. Kan ju verka lite misstänksamt. Ingen som har mer info? Har hon vikt ut sig t ex?

Det är ju solklart att hon trycker i sig en hel del preparat för att se ut som hon gör. Hon har ju fan mer massa än vad många snubbar kan uppnå rena. Jag vet även att hon brukar träna två riktigt långa pass per dag ibland. Vem klarar av det ren liksom? Med det sagt så sliter hon också som ett djur för sin fysik.

Ganska intressant är att hennes kille inte ser ut att vara byggartypen alls, större än medelsvensson men fortfarande ganska "fet" i BB standard och särskilt med skillnad från Heidi som går runt och ser relativt rippad men jääävligt vattning ut året om.
Citera
2014-07-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asfas
Det är ju solklart att hon trycker i sig en hel del preparat för att se ut som hon gör. Hon har ju fan mer massa än vad många snubbar kan uppnå rena. Jag vet även att hon brukar träna två riktigt långa pass per dag ibland. Vem klarar av det ren liksom? Med det sagt så sliter hon också som ett djur för sin fysik.

Ganska intressant är att hennes kille inte ser ut att vara byggartypen alls, större än medelsvensson men fortfarande ganska "fet" i BB standard och särskilt med skillnad från Heidi som går runt och ser relativt rippad men jääävligt vattning ut året om.

Jo men precis!
Helt omöjligt att köra två långa hårda pass om dan och inte slita ut sig. Är oxå helt övertygad att hon trycker i sig en del.
Men samtidigt så har hon fått grymma resultat.
Synd bara att hon har sån jäkla tacky stil. Inte min melodi ivf.

Hennes kille ÄR en helt vanlig random kille. Tränar en del men inte alls i hennes kaliber.

Hur är det med bilder eller porr då? Är övertygad att det finns nått på henne. Hon har legat runt en jäkla massa här i stan och även skickat runt en massa bilder.
Citera
2014-07-26, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yates666
Jo men precis!
Helt omöjligt att köra två långa hårda pass om dan och inte slita ut sig. Är oxå helt övertygad att hon trycker i sig en del.
Men samtidigt så har hon fått grymma resultat.
Synd bara att hon har sån jäkla tacky stil. Inte min melodi ivf.

Hennes kille ÄR en helt vanlig random kille. Tränar en del men inte alls i hennes kaliber.

Hur är det med bilder eller porr då? Är övertygad att det finns nått på henne. Hon har legat runt en jäkla massa här i stan och även skickat runt en massa bilder.

Heidi är ju i helt otrolig form. Dock så kan jag säga att hon är lååååååångt ifrån så stor i verkligheten mot hur hon ser ut på sina bilder. Hon tar ju ofta bilder väldigt nära kameran med rejäl pump, optimal vinkel och rätt ljus och då ser hon ju helt gigantisk ut.

Har man följt henne ett tag så vet man som tidigare nämnts att hon skriver att hon i vissa perioder kör två stycken monsterpass på två timmar om dagen. Det säger väl sig självt att man tar något som skyndar på vissa processer i kroppen. Jag tål själv ganska mycket träning med att köra tunga byggarpass på två timmar två gånger om dagen, ja..
Citera
2014-07-31, 21:32
Medlem
En av dom nya i Stockholm är ju Carolina Asplund. Hon är verkligen ett naturligt freak vad gäller att kunna lägga på sig muskler, gick upp 10 kg på några månader - utan fusk! Bra gener.. Hon har träffat nån kille som vars naturliga testosteron halt gjorde honom till en 65 kilos skate-boarder....nu några år senare har han nog knaprat en hel del, han är mindre än henne naturligt och hans ögon flackar som rädda rådjursögon när han är på gymmet (kanske orolig för attt behöva göra dopingprov lol).
Citera
2014-07-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
En av dom nya i Stockholm är ju Carolina Asplund. Hon är verkligen ett naturligt freak vad gäller att kunna lägga på sig muskler, gick upp 10 kg på några månader - utan fusk! Bra gener.. Hon har träffat nån kille som vars naturliga testosteron halt gjorde honom till en 65 kilos skate-boarder....nu några år senare har han nog knaprat en hel del, han är mindre än henne naturligt och hans ögon flackar som rädda rådjursögon när han är på gymmet (kanske orolig för attt behöva göra dopingprov lol).

Hallå! Ironi funkar dåligt här på FB...

Ingen kvinna förutom gravida går upp 10 kg på några månader..

.
Citera
2014-08-10, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1

Någon som har något info på henne? Jag har sett henne också och det är verkligen en tjej som också blev väldigt stor väldigt fort.
Citera
2014-08-12, 23:38
Medlem
Helt seriöst tror jag hon är ett natural freak so kan bygga på sig så utan steroider.... Hennes kille däremot - vore intressant att se om han klarar ett dopingsprov - Nicklas W-dman, hans naturliga kroppsvikt är 65 kg och han gick upp till 100 kg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in