Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-04, 03:36
  #757
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas24
Finns det några intressanta kvinnliga fitnessprofiler i Helsingborgsområdet?
Amanda Bredén

https://instagram.com/amandabredenmodell/

I sann WT anda har hon nästan precis blivit mamma.
Citera
2015-06-04, 04:43
  #758
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaresma
Amanda Bredén

https://instagram.com/amandabredenmodell/

I sann WT anda har hon nästan precis blivit mamma.

Där ser man. Hon ser verkligen ut som en bimbo med
Det måste väl finnas något roligt skvaller om denna bimbobrud?
Citera
2015-06-04, 07:34
  #759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Han är nog ganska övertygad om att snart tröttna på Jossans eviga gnällpladder.

Om inte annat skulle man snabbt tröttna på hennes addiction att hela tiden ta selfies på "vårtan".
Citera
2015-06-04, 08:57
  #760
Medlem
Moll-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Där ser man. Hon ser verkligen ut som en bimbo med
Det måste väl finnas något roligt skvaller om denna bimbobrud?
"Roligaste" jag kan komma på är att hon verkar ha barn med en utlänning som hon inte längre är tillsammans med och varvade gravidbilderna med bilder på sig själv och "pojkvännen" kyssandes när hon inte var gravid med "taggen"/beskrivningen att hon älskade honom.
Citera
2015-06-04, 09:57
  #761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
"Roligaste" jag kan komma på är att hon verkar ha barn med en utlänning som hon inte längre är tillsammans med och varvade gravidbilderna med bilder på sig själv och "pojkvännen" kyssandes när hon inte var gravid med "taggen"/beskrivningen att hon älskade honom.


Var kommer kille från? Heter tydligen Dennis.
Citera
2015-06-04, 17:10
  #762
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Där ser man. Hon ser verkligen ut som en bimbo med
Det måste väl finnas något roligt skvaller om denna bimbobrud?

Gammal slampa på scandalbeauties. Från Helsingborg som sagt säkert legat med halva staden.
Citera
2015-06-04, 17:59
  #763
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
"Roligaste" jag kan komma på är att hon verkar ha barn med en utlänning som hon inte längre är tillsammans med och varvade gravidbilderna med bilder på sig själv och "pojkvännen" kyssandes när hon inte var gravid med "taggen"/beskrivningen att hon älskade honom.

Ja kollar man hennes insta och hemsida så får man bilden av en osäker brud som brister i logiskt tänkande. Hon verkar inte tillhöra mensaklubben direkt
Synd om barnet som föds in i detta kaos...

Är den där dennis utlänning? Vad är det en stjärna ha ha
Citera
2015-06-04, 18:02
  #764
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaresma
Gammal slampa på scandalbeauties. Från Helsingborg som sagt säkert legat med halva staden.

Ha ha okej. Det stämmer väl lite in på bilden man får av henne. En mycket osäker brud som måste knulla sig till lite bekräftelse

Men hon ser inte ut som någon fitnessbrud i kroppen. Hon ser för klen ut för det.
Citera
2015-06-04, 23:31
  #765
Medlem
Moll-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Var kommer kille från? Heter tydligen Dennis.
Det vet jag inte. Jag känner inte till Amanda Bredén mer än vad jag läste om henne i denna tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Ja kollar man hennes insta och hemsida så får man bilden av en osäker brud som brister i logiskt tänkande. Hon verkar inte tillhöra mensaklubben direkt
Synd om barnet som föds in i detta kaos...

Är den där dennis utlänning? Vad är det en stjärna ha ha
Jag vet inte om jag får de vibbarna, och det kanske är lite taskigt att dra förhastade slutsatser om henne, men det verkar helt klart vara en tjej som jag inte skulle ha något vidare gemensamt med även om hon tycker om att träna. Det som slog mig var i alla fall att alla bilder där hon håller om sin gravidmage inte innefattar pappan till barnet. Sådant brukar vara ganska "viktigt" för somliga.

Jag vet inte om Dennis är utlänning eller ej, jag tyckte bara att han såg ut som det.

Sen måste jag fråga: hur "mycket" fitnessprofil är Amanda egentligen? Som jag förstått det är hon mest nån typ av nakenmodell, eller har varit? Är hon "känd" inom fitnessvärlden?
Citera
2015-06-05, 10:18
  #766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E

Sen måste jag fråga: hur "mycket" fitnessprofil är Amanda egentligen? Som jag förstått det är hon mest nån typ av nakenmodell, eller har varit? Är hon "känd" inom fitnessvärlden?

Vad jag vet är att hennes pappa är före detta bodybuilder och fortfarande rätt grov, Stefan Johansson. Hon själv har under ett tag varit BMR-angel samt så har hon ställt upp i en tävling. Minns inte vilken och minns inte heller placeringen, men tror det var i bikini-fitness.
Citera
2015-09-07, 12:32
  #767
Medlem
turkishwarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawmilkshake
Alltså vafan? Emma hade jag inte kunnat tänka mig, men där ser man
Rydmyr plockade väl rätt bra plats under SM, trist att det slutar såhär...
Verkar vara hårt bland de tävlande, säkerligen fler och fler som preppar och "behöver" göra det för att nå upp till andras nivå.

Jag kan bekräfta att det är lögner... emma skulle aldrig hålla på med sånt. det är någon som satt dit henne
Citera
2015-09-08, 12:30
  #768
Medlem
turkishwarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Ha ha okej. Det stämmer väl lite in på bilden man får av henne. En mycket osäker brud som måste knulla sig till lite bekräftelse

Men hon ser inte ut som någon fitnessbrud i kroppen. Hon ser för klen ut för det.


det är inte en muskel på den där kroppen , vad är det för krav på pt nuförtiden, pt för läpparna kanske?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback