2015-05-31, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Khedira skall ha krävt runt 10 m€ brutto av RM. Vad blir lönen? Kan mycket väl bli oekonomiskt med tanke på att han spelmässigt varit i Allsvenskklass de gånger han spelat denna säsong.

Tror inte på Pogba till varken RM eller PSG. Mycket möjligt att Barca köper och lånar ut till Juve 6-12 månader, tills bannet lyfts.

5 M netto, det skulle göra Khedira lika bra betald som Kroos, James och Modric.

Real förnekade att de hade kontakt med Pogba; verkar som Alaba eller Veratti är prio ett. PSG kommer han inte gå till, de är inte tillräckligt attraktiva. Jag tror Pogba hamnar i Barcelona. Bra deal av Juventus också som får behålla Pogba ett år till och förstärka laget.
Citera
2015-05-31, 17:01
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Khedira skall ha krävt runt 10 m€ brutto av RM. Vad blir lönen? Kan mycket väl bli oekonomiskt med tanke på att han spelmässigt varit i Allsvenskklass de gånger han spelat denna säsong.

Tror inte på Pogba till varken RM eller PSG. Mycket möjligt att Barca köper och lånar ut till Juve 6-12 månader, tills bannet lyfts.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Precis. Han ju inte gratis heller..Det finns ju något som heter sign on. Därav kan dom acceptera en något lägre lön. Det verkar många barn här inne inte greppa.

Lönen sägs bli runt 4 miljoner euro. Samma lön som Llorente fick när han kom gratis. Sen finns det säkert några hemliga bonusar i kontraktet, vem vet. Tror ni helt seriöst att Khedira skulle komma till Juventus och sitta på en monster lön?
Citera
2015-05-31, 17:50
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
var ju bara några dagar sen Navas sa att han ville vara kvar i real även fast han knappt fått spela, att han känner sig som en real spelare.

"Och om någon ska köpa Lacazette så lär de få betala.
– En övergångssumma på 50 miljoner euro är inte tillräckligt för honom. Han är ovärderlig."
Lyons president.

Chelsea köper väll honom då.
Du förstår väl själv att om De Gea köps in så kommer inte Navas att stanna oavsett om han "känner sig som en realspelare." Eftersom det verkar som Casillas inte vill lämna så kommer man givetvis att offra Navas. Finns inte på världskartan att man kommer ha Casillas och Navas på bänken.
Citera
2015-05-31, 18:21
Medlem
Giggsys avatar
Ryktas om att Man United gett sig in i kampen om att hugga James Milner på free transfer.
Citera
2015-05-31, 19:54
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Du förstår väl själv att om De Gea köps in så kommer inte Navas att stanna oavsett om han "känner sig som en realspelare." Eftersom det verkar som Casillas inte vill lämna så kommer man givetvis att offra Navas. Finns inte på världskartan att man kommer ha Casillas och Navas på bänken.

Ne men nu var det ju inge snack om gea, sa bara vad jag hade läst. Och även om casillas är ikon och sånt ser jag hellre att han lämnar men det kan tas i den spanska tråden.

Finns det andra målvakter som rört sig redan efter bara en säsong? Även för real låter det mega dumt att släppa en målvakt som nyss gjorde bra ifrån sig i den största turneringen som finns.

Med Navas och gea som slåss om plats känns det helt ok även om målisar står ganska regelbundet
Citera
2015-05-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det påstås att Zlatan är en del av PSG:s DNA och att han inte kommer att lämna. Frågan är alltså: I vilken klubb spelar han i höst?

Borde troligtvis bli Milan, de visar tydligt att de vill ha honom.
Citera
2015-05-31, 20:52
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebr0004

Tror han stannar
Citera
2015-06-01, 06:49
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebr0004

Raiola har ju gjort klart och tydligt att Z inte kommer till Milan igen.
Citera
2015-06-01, 07:26
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Ryktas om att Man United gett sig in i kampen om att hugga James Milner på free transfer.

Har inte läst det i något av de alla medier jag följer United i. Däremot ryktas det rätt mycket om Schneiderlin till United. Något som jag är väldigt positiv till om det går att lösa.

Edit: såg att Metro rapporterade om Milner. Lägger inte allt för mycket värde i det dock. verkar även ryktas till både Arsenal & Liverpool.
Senast redigerad av isch 2015-06-01 kl. 07:33.
Citera
2015-06-01, 08:17
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Har inte läst det i något av de alla medier jag följer United i. Däremot ryktas det rätt mycket om Schneiderlin till United. Något som jag är väldigt positiv till om det går att lösa.

Edit: såg att Metro rapporterade om Milner. Lägger inte allt för mycket värde i det dock. verkar även ryktas till både Arsenal & Liverpool.

Jag ser dock inte riktigt vad Arsenal ska ha honom till. Jag menar Özil har sin plats, Alexis har sin plats, så då finns det en kvar där man nu verkar spela Ramsey för att få in honom i elvan. Bakom Ramsey har vi redan halva uppsättningen av potentiella kantspringare i engelska landslaget, med Walcott, Chamberlain, Welbeck, Wilshere o.s.v.

Jag skulle nog gissa på att Milner hamnar i Liverpool, jag tror åtminstone att det vore den bästa lösningen både för honom och klubben.
Citera
2015-06-01, 09:31
Medlem
Cambijaos avatar
Marca skriver att Diego Costa vill återvända till Atletico Madrid. Hur sant detta är låter jag bli osagt.
Citera
2015-06-01, 09:42
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Jag ser dock inte riktigt vad Arsenal ska ha honom till. Jag menar Özil har sin plats, Alexis har sin plats, så då finns det en kvar där man nu verkar spela Ramsey för att få in honom i elvan. Bakom Ramsey har vi redan halva uppsättningen av potentiella kantspringare i engelska landslaget, med Walcott, Chamberlain, Welbeck, Wilshere o.s.v.

Jag skulle nog gissa på att Milner hamnar i Liverpool, jag tror åtminstone att det vore den bästa lösningen både för honom och klubben.

Vad tror du om arsenals intresse i Schneiderlin då? Har ju ryktas från och bör väl vara en speltyp som det saknas till viss del i Arsenal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in