2015-05-23, 15:25
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Khedira har gått ut på sin instagram att han lämnar nu. Arsenal nästa? Haha..

Milan eller Schalke tror jag.
Citera
2015-05-23, 15:44
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Milan eller Schalke tror jag.
Ja, det har varit de senaste. Hoppas han får ta en lönesänkning den pengakåta turken.
Citera
2015-05-23, 16:15
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Khedira har gått ut på sin instagram att han lämnar nu. Arsenal nästa? Haha..

Väldigt när Juventus enligt Di Marzio, Pedulla och Agresti.
Citera
2015-05-23, 16:35
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Väldigt när Juventus enligt Di Marzio, Pedulla och Agresti.

Sitter han på utgående kontrakt? Pogba kanske går i motsatt riktning om Juve värvar honom.
Citera
2015-05-23, 17:15
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Sitter han på utgående kontrakt? Pogba kanske går i motsatt riktning om Juve värvar honom.

Hans kontrakt går ut i sommar. Jag tror Juventus garderar sig för vad som kan hända. Tänker på både Khedira och Cavani.
Citera
2015-05-23, 20:28
Medlem
santacls avatar
Porto striker Jackson Martinez has agreed to move to Arsenal this summer. The striker has a €35 million release clause that the Gunners have triggered and a move is expected to be announced in the coming weeks.
Citera
2015-05-23, 22:00
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Porto striker Jackson Martinez has agreed to move to Arsenal this summer. The striker has a €35 million release clause that the Gunners have triggered and a move is expected to be announced in the coming weeks.
Tar de in Martinez, en riktigt grym mittback och kanske en mittfältare kan de på allvar utmana om titeln nästa år. Kör på, Wenger!
Citera
2015-05-23, 22:55
Medlem
Stekwalls avatar
Kevin Wimmer till spurs, 23 år, mittback från FC Köln, någon som vet något om honom?
Citera
2015-05-23, 23:44
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Lite rykte från vår kära The Sun

Om Cech ska säljas till Arsenal så vill Chelsea ha en utav Ox eller Walcott.

Ox kommer aldrig hända, Walcott däremot vore ett lätt val. Både Walcott och Cech sitter på utgående kontrakt och lär behöva säljas så varför inte om det nu gör Mourinho mer medgörlig - vilket jag dock tvivlar på. Sedan kan man förstås diskutera om inte Walcott vill gå till en klubb där han får spela, om han nu inte vill skriva på nytt.

I vilket fall som helst tror jag att en professionell och rutinerad Petr Cech vore en stor förstärkning för Arsenal, eftersom man inte har någon riktig förstamålvakt idag, och det inser nog Mourinho också.

Citat:
Ursprungligen postat av santacl

För gammal, han blir 29 i höst så jag har väldigt svårt att se Wenger genomföra lägga mycket pengar på honom.
Citera
2015-05-24, 06:45
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekwall
Kevin Wimmer till spurs, 23 år, mittback från FC Köln, någon som vet något om honom?

garanterat flopp för Spurs igen. Som varje gång de ska landa en mittback.
Citera
2015-05-24, 06:53
Medlem
IfIWereAGirls avatar
*Chelsea har bjudit in Sergio Diaz pappa till matchen idag mot Sunderland i ett försök att övertala honom till att komma till Chelsea. Grabben är även jag av av United och Roma.

*Gaitan spelade sin sista match för Benfica igår och ska vara nära Chelsae för ungefär €20m, sägs att förhandlingar tog plats i london förra veckan.

Även Salvio spelade sin sista match för Benfica igår men ingen placerar honom i Chelsea.
Citera
2015-05-24, 09:28
Medlem
Axezzs avatar
Glen Johnson lämnar Liverpool.

Citat:
Glen Johnson ‏@glen_johnson 38 sför 39 sekunder sedan

A big thank you to all the people out there who have genuinely supported me through the last 6 years. #200 #NewChapter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in