2015-12-22, 18:45
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzluzen
Kolla med Knarka.re de var gröna för ett tag sen, annars rekommenderar jag att
du byter tråd
(FB) Den stora tråden om Darknetshoppar och deras sortiment

Orkar inte hålla på tjafsa med TOR och det men ska kolla in sidan du tipsade om. Tack!

Sen hur är deras E piller? Ger det ett rent rus eller är det blandat med andra saker i de?
2015-12-22, 19:07
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xantranx
Gjort en beställning från knarkare, återkommer när jag får det.
Mottaget!, snabb leverans. Kan rekommendera och beställa från dem!, dom är trevliga i mail och man får rätt mängd! GRÖNA
2015-12-22, 19:40
Medlem
loliravers avatar
Någon som har koll på om aromer är gröna?

Nu vet jag att det snart är jul etc etc men jag skickade dom ett epost brev för 4-5 dagar sen och har inte fått något svar.
2015-12-22, 19:49
Bannlyst
Det var ju väldigt intressant med köp av btc på knark.re. Någon som köpt och kan gröna?
2015-12-22, 19:55
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Det var ju väldigt intressant med köp av btc på knark.re. Någon som köpt och kan gröna?

Ja dom är gröna!, och snabba!.
2015-12-22, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xantranx
Ja dom är gröna!, och snabba!.

Trevligt, ska snacka lite med dom.
2015-12-22, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte

Trevliga att ha att göra med.
E pillren vet jag inget om, har aldrig testat sådana.
2015-12-22, 22:15
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
jag har kvar mailet som bevis och vet fler som blivit blåsta så det är inget jag hittar på för att skapa dåligt rykte

Lägg upp det då!
Till alla er som handlar på A GROSSISTEN, lägg av! Fattar ni! Det verkar som att dom blåser när dom vill.
Jag har aldrig handlat där men när jag går igenom denna tråd så är det en del stackars pundare som inte får sitt. Fyfan vilket svineri när man är beroende och näthandel är det bästa alternativet för en.

Dö!
2015-12-22, 23:26
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Tjena!

Är ute efter 3-CMC eller 3-MMC och undrar om någon kan rekommendera en utlandsshop som ni haft bra erfarenhet av?
2015-12-23, 15:34
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Japp, då utnämner vi dig att sköta detta.
Det blir kanoners

Går det skapa en slags röding tråd (perfekt nu i jul)
Men man får inte vara för snabb o röda.

Flaschbacks omutbara Xenofluro-Ei

Ta gärna en rundfrågning bland de trådarna jag är mest aktiv inom och se själv vad för svar du får.
Jag ställde bara upp för den goda sakens skull men passar det inte så kan ansvaret ligga på någon annan som i slutändan trots allt blir utpekad som inblandad i både det enda och det andra trots att användaren har 100% rent mjöl i påsen skickas denne till skampålen med jakt på personen osv..
Vi är många på forumet som sett detta ske så dra inte igång djungeltrumman på grund ditt egna humör skulle vara av all tacksamhet.
2015-12-23, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
Ta gärna en rundfrågning bland de trådarna jag är mest aktiv inom och se själv vad för svar du får.
Jag ställde bara upp för den goda sakens skull men passar det inte så kan ansvaret ligga på någon annan som i slutändan trots allt blir utpekad som inblandad i både det enda och det andra trots att användaren har 100% rent mjöl i påsen skickas denne till skampålen med jakt på personen osv..
Vi är många på forumet som sett detta ske så dra inte igång djungeltrumman på grund ditt egna humör skulle vara av all tacksamhet.

Var det något utpekat till mig???

Misstolkar jag dig el du mig haha inte vet jag..

Jag tycker DU vore perfekt ju

Fler o fler blir lurade av en del shoppar, tråkigt
2015-12-23, 16:01
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Var det något utpekat till mig???

Misstolkar jag dig el du mig haha inte vet jag..

Jag tycker DU vore perfekt ju

Fler o fler blir lurade av en del shoppar, tråkigt

Glöm det jag skrev här Linzluzen
Mvh
Xenoxx

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här