2009-05-04, 17:00
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Okej får hoppas att det bara är olika batchar det gäller då. Beställde även BK-DMBDB, någon som testat det här? Finns ju en rapport här på FB iallafall och av den så verkar det lovande.

methedrone-mdpv, grönade av mig om du frågar. Chansade och beställde(jag har hittills blivit scammad på ca 2000:- av olika sidor, bla SD och drugs´r us). Imponerande att man betalade med payson, fick varan dan efter plus personligt mejl. Så tummen upp för deras seriösa hantering. Jupp.

Min kort-rapport på methedron finns på methedrontråd.

Jag kommer att beställa BK-DMBDB av dem nu i veckan och förhoppningsvis lägga upp en rapport på ämnet.
2009-05-04, 18:34
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripparen....
Någon som handlat av r**4.org?
Satte in pengar i måndags utan att forska lite i om shopen är grön.
Inte fått brev än iallafall,svarar inte heller på mailen så är väl scam.
MVH

jag råkar käna den den som dom köper sitt surply av och han sa att han skötte allt snyggt först men att att knarkade upp sitt egna efter ett tag. och han surplyar inte längre den sidan så jag kan inte tänkta mej att dom har något alls...
2009-05-04, 19:20
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Hur ligget det till med Methedrone-mdpv egentligen, vilka har fått beställningar därifrån och är det bra batchar osv?

Någon som vet om det går att betala med paypal på den sidan?
Tänkte dra iväg en beställning och så drygt att göra massa nya konton när man redan har ett.
2009-05-04, 20:00
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Någon som vet om det går att betala med paypal på den sidan?
Tänkte dra iväg en beställning och så drygt att göra massa nya konton när man redan har ett.

De har 2 betal-alternativ och ingen av dom är paypal. Jag hade lyckligtvis payson sedan innan så det var smidigt...
2009-05-04, 20:14
Medlem
Wesslanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nehedu
Jag kommer att beställa BK-DMBDB av dem nu i veckan och förhoppningsvis lägga upp en rapport på ämnet.

Please do, ser framemot att läsa andra personers tankar & åsikter kring bK-Draken
2009-05-04, 20:36
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wesslano
Please do, ser framemot att läsa andra personers tankar & åsikter kring bK-Draken

Well well lagt beställning nu. BK-Draken... Var hade du snappat upp det nicket? Sökt och det finns så knapphändig info
2009-05-04, 20:48
Medlem
Wesslanos avatar
Citat:
Well well lagt beställning nu. BK-Draken... Var hade du snappat upp det nicket? Sökt och det finns så knapphändig info

Egenhändigt ihopsvarvat nick. Kände mig tvungen att ha ett namn för den när jag testade på det. DMBDB innehöll dessutom lika många bokstäver som Drake, och i min speedade tillvaro då verkade det ytterst fyndigt. =P
2009-05-04, 20:55
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Egenhändigt ihopsvarvat nick. Kände mig tvungen att ha ett namn för den när jag testade på det. DMBDB innehöll dessutom lika många bokstäver som Drake, och i min speedade tillvaro då verkade det ytterst fyndigt. =P
Håller med om det var fyndigt;} Blir intressant att göra en liten studie på bk-draken. Både Metedron och Mefedron är alldeles för snälla för att kallas något i närheten av drake enligt mig.... Men gillar båda framför A. men det är jag det....
2009-05-04, 21:08
Medlem
Wesslanos avatar
Citat:
Både Metedron och Mefedron är alldeles för snälla för att kallas något i närheten av drake enligt mig.... Men gillar båda framför A. men det är jag det....

Ok, ser själv hellre A framdukat på middagsbordet än Meph/Meth.
Har 2 vänner till som testade preparatet och dom gav det betyget 3/5 bägge 2. Jag var den enda som halkade snett under resans gång också, dock med cb inblandat
2009-05-04, 21:29
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ok, ser själv hellre A framdukat på middagsbordet än Meph/Meth.
Har 2 vänner till som testade preparatet och dom gav det betyget 3/5 bägge 2. Jag var den enda som halkade snett under resans gång också, dock med cb inblandat
Jo smaken är ju som baken... Tyvärr finns inte A att hitta på någon shop alls(!!?) Undrar om det är "klassat";}

Ska låta bli cb-t vid testtillfälle.
2009-05-04, 23:20
Medlem
junkiebusinesss avatar
Beställde ifrån ND förra veckan på onsdag och betalade på kvällen vid 17, dom använder ju bankgiro så antar att dom fick pengarna idag för det var röd dag på fredagen.

Tror ni jag har det på onsdag?
2009-05-05, 16:58
Medlem
Tripparen....s avatar
Ni som beställt från methedrone-mdpv,hur lång tid efter ni betalt fick ni brevet?
mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in