Citat:
Ursprungligen postat av
kofotskenta
Den enda anledningen till att detta skulle vara ett "känsligt ärende" är att våra medier precis som alla andra i hela västvärlden har bestämt sig för att en svart människa alltid är ett offer för vit rasism, vita människor ska därmed känna skuld för att sedan acceptera att deras hemländer till varje pris måste vara mångkulturella eller att t.om bytas ut helt som folk.
Att alla inte ser denna agenda!?
Freddie Gray, Michael Brown, Trayvon Martin...
Svensk media kämpar ju med näbbar och klor för att vi ska uppmärksamma svenska motsvarigheter till detta, det finns ju otaliga exempel på detta.
Racebaiting kallas det för i USA.
ALDRIG kommer man uppmärksamma våld, hot, mord, kränkningar åt "det andra hållet"
Ett lysande exempel på det är ju gruppvåldtäkter som inte existerat i Sverige innan mångkulturen och våldtäktsstatistiken som är den mest extrema i världen.
anledningen till att detta är ett känsligt ärende, är för att vi står på randen till ett inbördeskrig. jag håller med om att medierna vinklar postiv särbehandling till invandringens fördelar. nej, det nämner inte etnicitet på de som begår gruppvåldtäkterna. men det gör inte att jag drar alla över en kam, och om vissa personer råkar ut för rasism så är det ju fruktansvärt. oavsett om det är en vit eller svart, gul, brun etc. etc. som råkar ut för det.
och har han nu bitit någon, så har han ju faktiskt inte förstört hela livet för BO. men det har ju de som du nämner gjort med kvinnorna som de våldtagit. så att slå på stora trumman med utvisning osv. som någon annan skrev, är väldigt överdrivet. döm honom efter samma måttstock som om han vore vit. de övriga, som begår våldtäkterna, skulle jag inte ha något emot om vi skickade upp i ett flygplan, med en fallskärm och vattenflaska och släppte mitt i Sahara eller Gobiöknen.