Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Jag är mest imponerad av de tittare som kan mobilisera något som helst intresse för denna otroligt ointressanta tävling i ett program som borde ha lagts ned för två säsonger sedan.
Tittar ni med spänning på Fångarna på fortet och Robinson också?
Inte vara dryg nu. Dessutom är du ju själv tillräckligt intresserad för att vara aktiv i denna tråd, och eftersom du är det så kollar du rimligtvis även på programmet. I så fall, kollar du även på Fångarna på fortet och Robinson? Sitter du i de forumen och drygar dig?
Mästarnas Mästare borde INTE lagts ner. Denna säsong har bl a varit intressant såtillvida att vi fått "lära känna" Danijela, samt att jag själv även få mina negativa intryck av "Bjärred" bekräftade. Även intressant med alla tillbakablickar, inkl Hyséns. Mästarnas Mästare är inte bara tävlingarna i sig, utan mycket mer.
(Jämför med det för mig ointressanta SVT(?)-programmet där okända idrottare tävlade i olika friidrottsgrenar m m. Hade kunnat vara jätteintressant om man känt till mer om de tävlande. Istället var de bara som en anonym massa, där flera av tjejerna såg ungefär likadana ut så till den grad att det var svårt att skilja dem åt.
Jag har även kollat på någon norsk motsvarighet till Mästarnas Mästare, som för mig var totalt ointressant eftersom deltagarna för mig mestadels var okända. Plus att de var tråkiga, typ som "Bjärred".)
Denna säsong må i och för sig kanske vara den ointressantaste (jag minns inte). Men är klart att Mästarnas Mästare ska fortsätta. Visst, ett viloår kanske kan vara bra. Men det finns ju massor av intressanta f d idrottsutövare att bjuda in.