2015-05-31, 10:26
Medlem
Citat:
Final i "Mästarnas mästare".
Då är deltagarna utslitna och skadade - och tvingades till massage under själva finalen.
– Det är långa dagar och en lång väntan på att man ska göra något och prestera bra när de säger att man ska tävla, säger Danijela Rundqvist om det pressade schemat.

http://www.expressen.se/noje/total-utmattning-for-deltagarna-var-bla/
Citera
2015-05-31, 12:43
Medlem
Jag har inte läst mer än 4-5 ord av det närmast föregående inlägget i denna tråd. Vill ändå uppmana folk här att INTE spoila. Jag är INTE intresserad av att i förhand läsa om vad som kommer att hända. (Moderatorer får gärna radera sånt. Därmed inte sagt att det behövs.)

Jag hoppas kunna besöka den här tråden både innan och under finalen utan att behöva läsa om vad som kommer att hända. EFTERÅT går däremot bra att berätta.
Citera
2015-05-31, 14:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Jag är mest imponerad av de tittare som kan mobilisera något som helst intresse för denna otroligt ointressanta tävling i ett program som borde ha lagts ned för två säsonger sedan.

Tittar ni med spänning på Fångarna på fortet och Robinson också?
Citera
2015-05-31, 15:25
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag är mest imponerad av de tittare som kan mobilisera något som helst intresse för denna otroligt ointressanta tävling i ett program som borde ha lagts ned för två säsonger sedan.

Gillar mest snacket mer än tävlingarna, men då gäller det verkligen att kunna sin historia och känna till deltagarna, annars blir det ju värdelöst.

Många av mina favoriter åkte ut tidigt i år, Glenn och Muhrén. Så de senaste veckorna har varit rätt tråkiga.

Gillade förra året med Söderström & Sunneborn. Alla har sina personliga favoriter och åker dessa ut tidigt avgör nog rätt mycket om man kollar vidare.
Citera
2015-05-31, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan

Inte vara dryg nu. Dessutom är du ju själv tillräckligt intresserad för att vara aktiv i denna tråd, och eftersom du är det så kollar du rimligtvis även på programmet. I så fall, kollar du även på Fångarna på fortet och Robinson? Sitter du i de forumen och drygar dig?

Mästarnas Mästare borde INTE lagts ner. Denna säsong har bl a varit intressant såtillvida att vi fått "lära känna" Danijela, samt att jag själv även få mina negativa intryck av "Bjärred" bekräftade. Även intressant med alla tillbakablickar, inkl Hyséns. Mästarnas Mästare är inte bara tävlingarna i sig, utan mycket mer.

(Jämför med det för mig ointressanta SVT(?)-programmet där okända idrottare tävlade i olika friidrottsgrenar m m. Hade kunnat vara jätteintressant om man känt till mer om de tävlande. Istället var de bara som en anonym massa, där flera av tjejerna såg ungefär likadana ut så till den grad att det var svårt att skilja dem åt.
Jag har även kollat på någon norsk motsvarighet till Mästarnas Mästare, som för mig var totalt ointressant eftersom deltagarna för mig mestadels var okända. Plus att de var tråkiga, typ som "Bjärred".)

Denna säsong må i och för sig kanske vara den ointressantaste (jag minns inte). Men är klart att Mästarnas Mästare ska fortsätta. Visst, ett viloår kanske kan vara bra. Men det finns ju massor av intressanta f d idrottsutövare att bjuda in.
Citera
2015-05-31, 18:15
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Inte vara dryg nu. Dessutom är du ju själv tillräckligt intresserad för att vara aktiv i denna tråd, och eftersom du är det så kollar du rimligtvis även på programmet. I så fall, kollar du även på Fångarna på fortet och Robinson? Sitter du i de forumen och drygar dig?

Inte min mening att vara dryg egentligen, men jag måste säga att jag totalt tappat intresse för detta program. Jag tycker att de vanskött det och känner lite besvikelse över det. Jag har ju inte varit så särskilt aktiv i tråden heller. Eftersom det är ett forum för TV-program måste det väl vara tillåtet att komma med negativ kritik?
Citera
2015-05-31, 20:16
Medlem
Tuschpennans avatar
Danijela och Sara sjönk som en sten i mina ögon när de inte kunde svara rätt på så värst många frågor i quizen.

Björn ska få extra cred för att han kunde nästan alla frågor.
Citera
2015-05-31, 20:18
Medlem
Giggsys avatar
Är jag ensam om att inte gilla Danijella?
Citera
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuschpennan
Danijela och Sara sjönk som en sten i mina ögon när de inte kunde svara rätt på så värst många frågor i quizen.

Kunde frågorna..och krossade i cyklingen!
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vad osympatisk Danjella verkar vara, och inte vidare allmänbildad. Sara bara tråkig och Björn alla tiders. Killiga frågor dock
Citera
2015-05-31, 20:19
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Är jag ensam om att inte gilla Danijella?
Jag gillar henne inte heller. Dessutom borde hon inte få vara med från början.
Citera
2015-05-31, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuschpennan

Ja, och man är riktigt dum om man inte har förstånd nog att chansa när de frågar efter ett århundrade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in